| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| brrrr, extra uurtje erbij, is nu 5 uur of was het 6 ??? duuuuhhhhh!!!!!
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Een goede avond mede junkies. ik ben nu aan het brainstormen over mijn koffermod hoe ik deze verder gaat afmaken. ja ik was er mee begonnen. maar aangezien er a lzoveel van zijn en thadeez al een topic over had heb ik hem niet geopend. wat zijn jullie aan het doen? |
| |
| | #50 (permalink) |
| Nou daar ben ik weer. lekker zeg, ik had dus een laptop besteld bij de kijkshop, wat blijkt nu door een te grote vraag krijg ik hem dus niet. nu kreeg ik een alternatief van 250 euri duurder waar ik natuurlijkniet op ingegaan bent want dat noem ik geen alternatief. wel is het geld al van mijn rekening en op internet staat de status van mijn order als afgehandeld. ik ben benieuwd of ik hem dan morgen toch og krijg. ze hebben dus aan de tel gezegt dat ik mijn geld terugkrijg en een tegoedbon van 20 euro. kan dit zo maar? |
| |
| | #51 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
offtopic: Blergh, dikke griep te pakken voel me super klote
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #53 (permalink) | ||
| Citaat:
bestaat er ook in dit topic off topic lampje???? | ||
| |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Damn! Ik wilde net gaan slapen, belt m'n vriendin dat ze de laatste trein naar Tiel gemist heeft. Nu moet ik haar nog van het station halen ![]() Maarja, kan ik zo wel lekker tegen haar aan kruipen in bed ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |