Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 26-10-2003, 04:52   #46 (permalink)

Standaard

brrrr, extra uurtje erbij, is nu 5 uur of was het 6 ??? duuuuhhhhh!!!!!
Oud 29-10-2003, 01:08   #47 (permalink)

Standaard

Een goede avond mede junkies.

ik ben nu aan het brainstormen over mijn koffermod hoe ik deze verder gaat afmaken.

ja ik was er mee begonnen. maar aangezien er a lzoveel van zijn en thadeez al een topic over had heb ik hem niet geopend.

wat zijn jullie aan het doen?
Oud 29-10-2003, 01:23   #48 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

ik heb vanmiddag Halo (PC) gekocht en heb sinds 18:30 uur zitten spelen :P
Ben maar gestopt, moet morgen werken....
Oud 29-10-2003, 01:44   #49 (permalink)

Standaard

nou werkse zou ik zeggen.

en natuurlijk vel speelplezier
Oud 30-10-2003, 00:10   #50 (permalink)

Standaard

Nou daar ben ik weer.

lekker zeg, ik had dus een laptop besteld bij de kijkshop, wat blijkt nu door een te grote vraag krijg ik hem dus niet. nu kreeg ik een alternatief van 250 euri duurder waar ik natuurlijkniet op ingegaan bent want dat noem ik geen alternatief. wel is het geld al van mijn rekening en op internet staat de status van mijn order als afgehandeld. ik ben benieuwd of ik hem dan morgen toch og krijg. ze hebben dus aan de tel gezegt dat ik mijn geld terugkrijg en een tegoedbon van 20 euro.

kan dit zo maar?
Oud 30-10-2003, 01:36   #51 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy83
Nou daar ben ik weer.

lekker zeg, ik had dus een laptop besteld bij de kijkshop, wat blijkt nu door een te grote vraag krijg ik hem dus niet. nu kreeg ik een alternatief van 250 euri duurder waar ik natuurlijkniet op ingegaan bent want dat noem ik geen alternatief. wel is het geld al van mijn rekening en op internet staat de status van mijn order als afgehandeld. ik ben benieuwd of ik hem dan morgen toch og krijg. ze hebben dus aan de tel gezegt dat ik mijn geld terugkrijg en een tegoedbon van 20 euro.

kan dit zo maar?
Nee, ze hebben het geld afgeboekt en er is dus een overeenkomst aangegaan. De transactie is gebeurd. Enige probleem kunnen de algemene leveringsvoorwaarden vormen die bepalen wanneer er een transactie heeft platsgevonden, bij betaling , bij bevestiging of bij levering van het product. In ieder geval zou ik een boze, doch nette brief schrijven aan het hoofdkantoor van kijkshop dat je het niet eens bent met de gang van zaken en je als klant misleid voelt omdat je met een lokkertje naar hun (web)shop gelokt bent en van jouw kant netjes betaald hebt en vervolgens niet ontvangt waarvoor je betaald hebt. Het alternatieve aanbod staat vanwege de grote bijbetaling die moet gebeuren in geen verhouden tot de aanbieding en stelt dan ook voor om met een beter voorstel te komen. Ik heb in het verleden zo vaak het duurdere voor dezelfde prijs gekregen. Als je in de brief maar netjes blijft en goed aandikt dat je als altijd tevreden klant opeens door zo'n teleurstelling ernstig bent gaan twijfelen aan de oprechtheid van hun aanbiedingen bla bla bla... Hub filosofie: Een vaste klant krijgen duurt jaren, verliezen kan in 2 seconden, dus tevreden houden ! ; ) succes ermee.

offtopic: Blergh, dikke griep te pakken voel me super klote
Oud 30-10-2003, 01:39   #52 (permalink)

Standaard

ik ook griep
wizz_kid is offline  
Oud 31-10-2003, 00:03   #53 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy83
Nou daar ben ik weer.

kan dit zo maar?
Nee, ze hebben het geld afgeboekt en er is dus een overeenkomst aangegaan. De transactie is gebeurd. Enige probleem kunnen de algemene leveringsvoorwaarden vormen die bepalen wanneer er een transactie heeft platsgevonden, bij betaling , bij bevestiging of bij levering van het product. In ieder geval zou ik een boze, doch nette brief schrijven aan het hoofdkantoor van kijkshop dat je het niet eens bent met de gang van zaken en je als klant misleid voelt omdat je met een lokkertje naar hun (web)shop gelokt bent en van jouw kant netjes betaald hebt en vervolgens niet ontvangt waarvoor je betaald hebt. Het alternatieve aanbod staat vanwege de grote bijbetaling die moet gebeuren in geen verhouden tot de aanbieding en stelt dan ook voor om met een beter voorstel te komen. Ik heb in het verleden zo vaak het duurdere voor dezelfde prijs gekregen. Als je in de brief maar netjes blijft en goed aandikt dat je als altijd tevreden klant opeens door zo'n teleurstelling ernstig bent gaan twijfelen aan de oprechtheid van hun aanbiedingen bla bla bla... Hub filosofie: Een vaste klant krijgen duurt jaren, verliezen kan in 2 seconden, dus tevreden houden ! ; ) succes ermee.

offtopic: Blergh, dikke griep te pakken voel me super klote
Ja ik voel me zeker genaaid maar volgens de consumentenbond had ik weinig kans van slagen. maar toch ga ik het proberen.

bestaat er ook in dit topic off topic lampje????
Oud 1-11-2003, 00:08   #54 (permalink)

Standaard

ahh het is weer tijd om lekker offtopic te gaan en es lekker te gan schijten want dat moet ik nodig

Oud 1-11-2003, 00:10   #55 (permalink)

Standaard

mmmmh, ik moet helaas zo mijn pursonal kompjoetur uit...

www.freewebs.com/jack_en_zijn_computers
Oud 1-11-2003, 00:32   #56 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Damn! Ik wilde net gaan slapen, belt m'n vriendin dat ze de laatste trein naar Tiel gemist heeft. Nu moet ik haar nog van het station halen
Maarja, kan ik zo wel lekker tegen haar aan kruipen in bed
Oud 1-11-2003, 00:45   #57 (permalink)

Standaard

nou dat maakt een boel goed toch? voor wat hoort wat zeggen we maar zo
Oud 1-11-2003, 00:56   #58 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

hyper....hyper....gaaaaap ben moe
blackgoth is offline  
Oud 1-11-2003, 01:26   #59 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

hmm niemand meer online? dan moet ik maar tegen mezelf praten!
>ben je nogsteeds moe?
<nah heb REDBULL OP STRAK VAN CAFFINE
>ow...ik ga denk ik maar slapen...
<truste
blackgoth is offline  
Oud 1-11-2003, 01:31   #60 (permalink)

Standaard

ik ben er ook nog
iemand nog wat gemod?
wizz_kid is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het Nachtelijke Offtopic Topic! Lampje Area 1337 257 27-06-2004 21:01
Nachtelijke offtopic-topic/slowchat Demoniac Area 1337 1495 29-07-2003 00:44
Nachtelijke offtopic topic Eergassie CaseJunkies Support en Feedback 8 12-04-2003 17:27

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.