| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #436 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En, hebben we nog wat gedaan vandaag? Of zijn we nog wat explosiefs van plan?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #437 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| net me buren van schiphol gehaald in hun golf.... golf 4 25 year special edition > 2.5 liter turbo waarvan er maar 100 gemaakt zijn die nog een abt tuning erbij heeft wat em op 240 pk en een top van 275 brengt ![]() als je net iemand met 275 over de a7 zag knallen was ik et ![]() |
| |
| | #438 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ahh, leuk !! dit Topic is weer open ! En nu maar hopen dat men zich aan de post-tijden houdt Wat ik heb gedaan vandaag ? ik ging speciaal naar Purmerend omdat ik weet dat daar een aantal speciaalzaken zijn...(dacht ik...) Ik wilde alu-frame-fans hebben 80mm, een stuk of drie, shuurpapier, en schakeling om mijn 200V fans te dimmen, plexi scoren en ik ging kijken naar een brommer/scooter rad Uiteindelijk ben ik alleen geslaagd voor water-proof schuurpapier korrel:1200, 1500 en 2000 om m'n blokjes te lappen, de rest van de "korrels" had ik al ... Het schakelingetje daar wordt ik nog over teruggebeld en het plexi was een disaster !! Ik liet uitrekenen wat een stukje plexie moest kosten met de vlgnde afmeting: 100X100X10 mm, het rekenmachientje kwam erbij.... 49,95 Euro !! en volgens -PB- ben ik voor dat zelfde stukje bij Elma Plast 1 !! Euro kwijt ik had moeite deze man niet recht in zijn gezicht uit te lachen.....Dit is globaal wat ik heb meegemaakt vandaag :P |
| |
| | #439 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Eerst een valetijns Party gehad die ik "mede" georganiseerd had. En daarna ben ik taxi gaan spelen voor een paar vrienden. Bah! Uitgaan is saai als je nuchter moet blijven!! En ik kon niet eens hard rijden omdat het ontzettend mistig was. Zicht minder dan 10(!!!!) meter. |
| |
| | #440 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Nou mijn eerste poging om een server op te starten is gelukt. www.willy.demon.nl ps. als er mensen zijn die kunnen hacken mogen ze kijken of ze binnen komen maar wil je me dan een PM sturen? Niet dat ik weer opnieuw kan beginnen. |
| |
| | #444 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 februari 2004 Locatie: Hoogeveen
| Hey mensen! we zijn nu bzig met een mini lan party.. maar nu al last van uitvallende computers!!! Najaaaah! MODBREAK Ik wil de heren GBCHEATER en KoRnTimmie even wijzen op regel nr. 3 van dit topic: 3- Het is niet de bedoeling dat dit topic een makkelijke manier wordt om je postcount te verhogen. Wanneer geconstateerd wordt dat dit opzettelijk om deze reden gedaan wordt, zullen de desbetreffende posts verwijderd worden. Bij deze dan ook een waarschuwing aan jullie beiden, laat dit niet meer voorkomen ! Ik ben vrij soepel in het moderaten, maar wat jullie doen rijst de pan uit. Voorral GBCHEATER is lang genoeg op het forum om beter te weten ! (voor als jullie het niet meer weten, 20 posts in 15 minuten met vrijwel géén inhoud, deze zijn getrashed)[/color] Mag een lang weekendje dicht, bedankt heren!!! Bij deze een officiële waarschuwing! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |