| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Daar moest ik eens een interview voor maken voorop school, ik zal dat morgen ff inscannen en hier knallen :P maar dat heb ik dus helemaal zelf verzonnen Ik weet nog wel dat de lerares zij: Kijk jongens, DIT (mijn werkstuk aanwijzend :P) is nu een interview! Half uurtje werk en een 9 geloof ik als cijfertje ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| ach, ik heb zooooooooooo veel problemen gehad met ckv... de leraar was vorig jaar al mijn verslagen en dingen kwijt geraakt, ik alles opnieuw maken.. had toen ik het inleverde op een of andere manier de helft van mijn klas ineens mijn nieuwe spullen.. ik laat nooooooooooooit meer iemand wat kopieëren.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik krijg trouwens nog werkboeken van de 3e terug, een of andere gare leraar die echt alles kwijtraakte. Gaf ie n SO dan vroeg ie de week erna wat je cijfer was, moest je je WB inleveren dan kreeg je die soms na 2-3 jaar terug. Echt, ik zou dat huis wel es willen zien van die vent.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #36 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Jongens ik ga slapen, morgen weer postbodetje spelen, lekker de pakjes van onschuldige mensen slopen Nee hoor ik doe altijd heel voorzichtig met de pakjes Tenzij er een kat aan gaat hangen terwijl je het door de bus duwt, dan is het hun eigen probleem. (dat had ik dus vorige week :P, heb me helemaal rot gelachen om dat beest)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| wat is het stil hier het afgelopen half uur.... van die hele electronenstorm heb ik hier nix gemerkt, ik heb me vanavond vermaakt met een paar biertjes en een 2 rolstoellen (kijken wie het langste op z'n achterwiel kan staan met die dingen enzo :P hoe meer bier, hoe leuker het wordt :P |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| MOBBREAK Aangezien mensen de regels nu al beginnen te overtreden (post zijn inmiddels verwijderd) gaat ie op slot tot 24:00 uur. Volgende keer blijft ie langer dicht ! Dus het ligt aan jullie !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |