| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #421 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik ben het helemaal eens met de modjes ! 't is een schande dat de regels voor dit topic met voeten wordt betreden ! Eerlijke junks wachten tot 0:00 uur met posten terwijl anderen alle begrip voor tijd uit het oog verliezen..... wee gij goddelozen !*welterusten* |
| |
| | #422 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Jullie zijn gematst Ik wil hier echt geen spelbreker zijn hoor, ik post net zo graag in het NOT topic als ieder ander. Maar als de regels niet in acht genomen worden ben ik de aangewezen persoon om in te grijpen, en die verantwoordelijkheid heb ik ooit genomen. Zooooo, en wat hebben we allemaal uitgespookt vannacht? Ik kom zelf net uit de kroeg rollen. Ik heb dit tekstje met moeite zitten tikken... :P
__________________ Dus... |
| |
| | #423 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Lekker toch ! ik herken het: je bent aan het typen omdat je wat wilt zeggen, je weet eigenlijk niet eens wat ! En bij het controleren van je schrijven click je maar op "submit" ... daar staat je txt, geheel in het NOT achterhoofd.... mwa, qua post-tijd heb je gelijk: laat een ieder zich hieraan houden.... |
| |
| | #424 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Jaaa we mogen weer! ![]() Ik kom even vertellen dat ik gisteren Harry Potter en de Orde van de Feniks gekocht heb :P En aangezien ik morgen om 8:30 weer verwacht word op mijn stageplek, ga ik nu lekker in mijn bed Harry Potter lezen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #425 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Lol, nog een 'laatkomer'. Ben zelf zaterdag/zondag (pas) naar LOTR ROTK geweest. Mooie film! Jammer dat het nu weer afgelopen is... Op naar de volgende trilogie!
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #426 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| damn wat was ik gisteren weer zat! verkleet als kojboj is carnaval weer ingeluid. Overdag lekker lassen en slijpen aan de gammelste en scheefste carnavalswagen die ik ooit gebouwd heb, en 's avonds zuipen totdat je der bij neervalt. pff. dat worden een paar zware weken.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #427 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ja ik heb t gezien zwieke: http://www.yoswebdesign.nl/galder/070204/53.JPG hij degene met het SOAD shirt aan. Gister ook weer veel gezopen.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #428 (permalink) |
| jah die vetklep da ben ik. Let nie op mn wilde haardos, ik had een mooie hoed op maar die hebben ze gejat daar. grrr
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #430 (permalink) |
| Geloof me, die vent is altijd zo wazig! http://www.yoswebdesign.nl/galder/070204/54.JPG daar istie nog een keer... en nee hij is niet gehandicapt ofzo, hij is gewoon lomp. Zit nou een beetje te chillen/lannen/modden/lachen bij reist. Vollembak ambians! Spelen met een 368 laptop is koel
| |
| | #432 (permalink) |
| Plexi is alleen reteduur bij de BigBoss hier in reist zn dorpje. Ik regel het wel via een groothandel ofzo. 35 euro voor een vierkante meter plexi van 4mm dik vind ik een beetje overdreven!
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |