| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #408 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| @ReseTTim: Waarom ga jij zo laat naar bed? :P
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #410 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() ben echt een nachtmens.. Citaat:
![]() want dan kan hij niet slapen..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | ||
| |
| | #411 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik snap ook niet dat mensen kunnen slapen voor 2 uur ik ga er 2 uur in en 7 uur weer uit, in et weekend lekker uitslapen en nooit ergens last van... alleen op maandag wakker worden als ik zoals vandaag weer aan et bier heb gezeten.... dat wil altijd slecht lukken ![]() |
| |
| | #413 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Er is niemand meer online... Die zullen dan zeker nog wel komen. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #414 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Guess what! ![]() Yeah! :P Wat ik vandaag gedaan heb: - Mijn RC boot afgestoft en gestript van alle factorybuilt ontvangers en speedos. - Bij conrad 2 mechanic speedos besteld. - Mijn Wireless cam aangesloten en ingesteld.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #415 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Woei! Vandaag een gratis PCtje opgehaald bij een liefdadige Tweaker Een Pentium 200MMX van Digital in een mooie desktop-behuizing, die waarschijnlijk ingezet wordt als webservertje. Ik heb hem inmiddels uit elkaar gehaald, schoongemaakt en voor het grootste deel weer in elkaar gezet en ik heb al wat plannetjes om het ding te modden Ik zal alvast verklappen dat hier al een hele tijd een bus spuitlak in de kleur ultramarijnblauw in de kast staat..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #417 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| http://www.gametrailers.com/gt_vault...musha3_gi.html Dit is zomaar even een trailertje van die mensen... Niet normaal meer...
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #418 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Hmz, net half klaar met me voeding meshen ed. nu kom ik er achter dat het opzich wel handig is een dubbele bodem in je kast te maken. wat een bende onderin zeg. Kzal is richting bedje gaan lopen
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #420 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Goed mensen, jullie hebben Thadeez gehoord, nu houd jullie er een beetje aan ! Ik ben pitten, en o wee als iemand hier grappen uithaalt als ik lig te snurken ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |