| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #301 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik en Freak hebben dus de Compo gewonnen. Ik dacht eerst van ach ja ik win toch niet laat ik maar gaan slapen want ik heb morgen een actionscript-toets. Ik met mn eigenwijze kop gewoon opblijven en ja hoor ik had gewonnen met Freak. En nu slaap ik nog niet Morgen dus toets....hell no >o |
| |
| | #302 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Haha, ja. Dit is toch wel heel bijzonder, dat ze zomaar iets leuks weggeven. Daarom wil ik de Crew toch wel even hartelijk danken voor dit bijzonder aardige kadotje. Bewijst toch wel dat CJ.com niet zomaar een forumpje on the web is. Kortom, gefeliciteerd met jullie 1337ste (hihi) member, en dat er nog velen mogen volgen.Edit Woei wat n stilte. Twilight zone? Ghost junkies. Waar is iedereen toch ineens.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #304 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ahh, het is weer lekker na 12en :P Toen ik thuis kwam vandaag heb ik ff snel gegeten en me eigen een breuk gevijlt aan m'n wc-nb-blokje, dat moet ook wel, kijk maar: ![]() Dit is echt leuk, dat koper bewerken ! als ie af is post ik dat wel ![]() |
| |
| | #306 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Zijn 15ms laat wel n redelijk potje gamen toe (Het zij @ 1280X1024, maar och ).Edit: Even mijn nieuwe huisdier laten zien. :P ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #307 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Nouw, vandaag weer even koper gevijlt... Ik doe dit op m'n "Work-Mate" en begin al aardig verschijnselen van RSI te vertonen dit kan zo niet langer, ik ben 1.86m en dit gaat ten koste van m'n rug...aankomende week zal ik een bank-schroef (die ik nog had) monteren aan de wand van m'n box, ik moet hiervoor wel even een console construeren maar hierover later meer ... Enfin: gisteren plaatste ik deze foto: ![]() vandaag is al reeds het resultaat van een uurtje vijlen te zien: ![]() De tules zijn nog niet gesoldeerd, de bovenkant moet nog meer gevlakt ende gepolijst worden. Ik krijg al een aardig idee over hoe "ie" eruit gaat zien :P Welterusten.... |
| |
| | #308 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wauw, geile blokkies man! Hopelijk lukt het solderen ook mooi .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #311 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Erg mooi gedaan!
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #315 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| zo, lampje heeft z'n notebookaccu gefixed en kan nu lekker zonder draadje breedband internetten. Nu nog de asus wl-500g bestellen en met een dikke omniantenne in een grote mast in de tuin hangen en ik kan lekker in het hele dorp internetten :P (lampje draaft weer eens door) Ik ga nu eens lekker pitten, weekend was weer niks, pokkeweer en slecht geslapen. Och ja, keep smilling , volgend weekend zit ik in het mooie belgie lekker ertussen uit.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |