| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #286 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| |
| | #287 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Niet echt slaap dus ga ik laat hier maar eens wat van me horen (kom eigenlijk nooit in dit topic, allemaal slaperige mensen ).Ma'rjah, bob wezen is af en toe op een avondje ook best leuk.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #288 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
|
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #289 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Discussie op IRC net, freaky wou mijn GFX LCD hebben en ik legde hem de volgende stelling voor: Ik heb een schaakbord (64 vakjes), ik ruil mijn GFX LCD tegen korrels graan, op het 1e vakje 1 korrel, op het 2e 2 korrels, op de 3e 4 korrels, op de 4e 8 korrels etc. Zo ga je door totdat alle vakjes gedaan zijn, en voor de hoeveelheid graan die je dan heb, ruil ik mijn LCD. Vraag: Hoeveel korrels graan heeft freaky nodig voor mijn LCD? En, is het goedkoper om er eentje bij MwH te kopen of mijne te ruilen tegen graan :P ? Morgen antwoord + de discussie op IRC :P .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #290 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| 64 bits :P Je moet effe Binair denken en dan lukt het wel Maar hoeveel was dat ook alweer... vergeten.. Was ook een simpele formule voor...ook vergeten ![]() Waar is mn TCP/IP boek? :P
__________________ Dus... |
| |
| | #296 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Dag luitjes, nog meer mensen last van slapenloosheid ?Gister weer wat gehad.... Ik zou me wc systeempje vullen, dus pc uit, beetje vloeistof in res, pomp aan doen, goed heen en weer om te ontluchten, zou ik net wat water erbij gieten...schiet me verdom.... een slangetje van me rad!!! De hele pc onder water. dus ik ben nu net klaar met droogmaken. Hele moederbord,geheugen,3 harde schijven, voeding, VGA kaart alles NAT!!!! Maar gelukkig is niets beschadigt (poewhh) Paar dagen geleden had ik koelpasta op cpu vervangen, Dus ik pc weer aan en na 7 sec valt ie uit. Dus weer aandrukken....weer uit. Huh? Ik telkens als ie uitviel opde power knop drukken maar toen gign ie opeens om de 2 sec uit. Probleem : Koelblok er verkeerd om om op!!! (STUPIDO !!!!) Wat heb ik toch weer een mazzel Ik ga lekker naar me bedje toe en morgen weer werken...centjes verdienen voor een nieuw rad |
| |
| | #297 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| aaaargh! ik haat leraren!!! Ik kom om van het huiswerk vandaag, ben nu al 5 uur bezig ofzo... EN NOG NIET KLAAR. En dan ga je klagen, "dan had je maar beter moeten plannen". Nou fantastische planning van die leraren zelf om 2 dagen van te voren 2 zware toetsen op te geven. Maar das niet alles, want dan heb je ook nog een examen toets, waarvan je de datum al lang van te voren wist. Maar die heb je ingeplant voor die laatste 2 dagen omdat je dan toch niks had. >o >o >o klote school. bah.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #298 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Voor de junkerds die hier tot 3 uur snachts doorgaan, en daarna om 9u weer moeten werken. WAKKER WORDUUUUUUH!!!!
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #299 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ach als je, je verveeld ![]() Maar leuk weetje ik heb mijn auto theorie examen gehaald (de eerste keer) /me happy
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |