| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ook maar is wat posten, k heb toch niets beters te doen Ik zit hier 8ter mijn pctje, snip verkouden >D en nies me de hele dag al verrot >o *zucht* nog meer mensen verkouden ???
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
doet mij maar 24 graden
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| lekkere dag vandaag weer zeg.... BLIJ dat ik ff van die school afben en lekker weekend heb ![]() wat ga ik in het weekend doen... nou ff naar de baco zaterdag, zondag uitslapen en me afvragen waarom al die IA's nog niet binnen zijn, want dat loopt helemaal mis atm.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En de mensen maar zeuren dat een 4-daagse schooldag voor luie kinderen is.... ik zit toch echt elke dag van 8 tot 4 op school, behalve op dinsdag en ik ben elke dag bekaf als ik thuis kom en achter me PC kruip. Lekker is dat de leraar dan afspraken gaat maken voor dinsdag, kan ik weer lekker naar school treinen voor niets.wat gaan jullie komend weekend doen allemaal? Mounten ?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Eindelijk weekend, ik ga van het weekend CKV (cultuur kunstvormige vorming ) werkstukken maken. En een begin maken aan me sectorwerkstuk (= belangrijkste werkstuk van 't VMBO), heel toevallig gaat me sector werkstuk over casemodding. ![]() |
| |
| | #29 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Eergisteren (donderdag) was mijn vader jarig en omdat ie al vanaf zijn jeugd een racebaan wilde heeft ie nu een racebaan gekregen (op zijn 48e verjaardag) ![]() Als ik binnenkort een digicam heb zal ik wel wat plaatjes schieten ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |