| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #181 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Anywayzz: hoe heerlijk: 2 weken vrij van het werk ! (vastgestelde ATV dagen e.d.) Ik zorg dat ik me die twee weken enorm verveel, dan duurt het lekker lang :P Toch maar @ ApC_Rich: dus ik hoef 'm nu nog niet te kopen ? dan wacht ik maar tot de prijs gedaald is .... ![]() | |
| |
| | #182 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Man, tis gewoon... VAKANTIE! Joepie! ![]() ![]() Wel leuke dag vandaag, ik zocht tubing, kostte hier 3,50 per meter, WTF? Dan ga ik wel ff naar Motorenco, daar was het 0,90 cent per meter ex btw , hoeveel meter wilt u? Ow eh, doe maar 10 meter dan. Als het beetje meezit heb ik morgen of zondag mijn radiator buiten hangen .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #185 (permalink) |
| Jaaah ik mag weer. Weet iemand waarom er in de buurt van Stockholm en Uppsala, zovaak van die extreme streetraces zijn? Ik vind net weer een film van een uur waarin een vent races rijd door de spits heen met gemiddelt 276 KM/PH, en meer van dat soort gekkigheid. Vandaag ook de LED IA van FiXeL binnengekregen, ben er erg blij mee . De kabel-IA viel ook binnen, dus wat kabeltjes voor me netwerkje nu.Ook ben ik nog ff naar de veluwe gereden om een lasapparaat op te halen, nu kan ik lekker gaan lassen . Het is een soort puntlas-apparaat, maar dan met een klem en een soort van dunne pen metaal, ik hoop dat ik er ook koper mee kan lassen, anybody? De draden naar de klem en de punt zitten beide in tuinslang isolatie spul, die draden zijn 25mm dik ofzo, er loopt 135 amp bij 25 volt. Daar kan je wel ff wat mee vastzetten .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #186 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #187 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
mjah er is niks anders dus moet maar ![]() anyway...jullie zouden echt is black sabbath - warpigs moeten downloaden en dan een biertje drinken sávonds en naar dat nummer luisteren, das echt vet.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| |
| | #188 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Zwieke heeft een Rang 1 veld kaart voor Metallica, Korn en slipknot -> 21 juni 2004! ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #189 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
edit: weet er iemmand nog wat leuke stoner films behalve half baked? edit2: tis nu 1:47 en deze mensen zijn er nu op cj: Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 4 Geregisteerd, 0 Verborgen en 0 Gasten [ Beheerder ] [ Moderator ] Geregistreerde gebruikers: defecto, Gizmo, squid, tongue_of_colicab Grootst aantal gebruikers online was 29 op 20 Mei 2003 16:43
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| |
| | #191 (permalink) |
| En de dag is ook zo voorbij! Ik ga zo maar es slapen en morgen kijken of ik een frees kan regelen voor een blokje, maar dat zie ik dan wel weer. Ik ben moe, veel te doen morgen, een leuke dag gehad en weer helemaal tevreden .
| |
| | #194 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Heerlijk dagje gehad vandaag, en als klap op de vuurpijl (de spreekwoordelijke), heb ik een leuk nieuw autootje op de kop kunnen tikken op Ebay :P zie hier, de Carson King Of Dirt (4wd, 1:8, nitr ![]()
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |