| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Weer weekend ! nog 1 week en ik heb er weer 2 voor mezelf.... lekker hoor twee weken vrij ![]() Onder het genot van wat "Freddie's" en een gedoogde modificatie in een "te wentelen tabakje" heb ik ook m'n sig maar weer eens geupdate..... Me heeft er zin an: BACO here we come :P |
| |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Lekker XIII zitten spelen net, wat is dat een ongelovelijk vette game zeg!! Ik ben altijd wel gek geweest van comics, dus dit valt bij mij wel erg in de smaak. Wat minder leuk is, is dat CloneCD niet meer beschikbaar is op het net. Op een paar prive downloadjes na, die niet te vinden zijn... Ik gebruikte van CloneCD de virtual drive, naast Daemon tools. Dit omdat zelfs Daemon tools soms faalt, waar Clone CD Virtual Drive slaagt Ach... heb ik weer wat te zoeken op het net. Waarom is het zo rustig jongens, kom eens uit jullie holletjes ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dan ook maar mijn eerste post in "Het Nachtelijke Offtopic Topic!" (denk)... Zit weer niks te doen. Forumpjes checken enzo. Zou eigenlijk me computer opnieuw moeten installeren, maar geen zin in.. :P
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #170 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Zie sig :P
__________________ Dus... | |
| |
| | #172 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bleh.. ik ben verkouden Ik ga nu maar slapen want m'n spieren en m'n hoofd doen pijn.Lichtpuntje vandaag was dat ik gisteren op een verjaardag een leuk meisje heb ontmoet, een beetje jong (16 tegen 21) maar wel schattig Alleen ben ik d'r MSN-adres vergeten, dus dat moet ik nog ff achterhalen :P En m'n ex van lang, lang geleden heeft gezegd dat ze me graag weer een keer wil zien, dat is ook leuk Ik hoop alleen niet dat ik zometeen moet kiezen tussen 2 meiden ![]() *Demoniac slapie ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Na lang niet op CJ te zijn geweest, ben ik vandaag maar weer terug gekomen. :P Eerst maar het nachtelijke Offtopic topic opzoeken. :P kortom: WHAZZAAAAAAAAAAAAAP
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #176 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik ben op het moment een webkrant voor een vriendin van mij aan het maken (in kladblok )en daar zit meer werk in dan ik dacht.Moet weer van alles uitzoeken, m'n html skills zijn een beetje weggezakt maar dit is een mooie manier om ze weer een beetje terug te krijgen :P. De casejunkies site is dan echt veel werk geweest, Respect voor Redox . |
| |
| | #177 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Yay, ik moet bijna wel de laatste zijn deze nacht. :P Ik ben net terug van een Lord of the Rings marathon. Alle 3, achter elkaar. Het was wel de moeite, ik vind et een van de mooiste films ooit. Al is et inmiddels wel al 36 over 4. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #178 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Thadeez je hebt gelijk: dit is best wel een kewle game, I like comics too in a way. Maarrr, ik hou het voorlopig toch bij deze DL version, ik heb 'm in de winkel zien liggen maar ik heb er (nog) geen 49 Euro voor over..... BTW: ik zag ene "Partyboy" voorbij komen, is dat de "onze" ? ik bedoel, de CJ one ? | |
| |
| | #179 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
bij films is het in de mode om open eindes te hebben... dit spel ook ![]() heel suf krijg je to be continiued | ||
| |
| | #180 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Houden we ons een beetje aan de post-tijden van dit topic a.u.b. ?
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |