| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #136 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| ik ben nu bezig om Debian Linux en FreeBSD te downloaden, aangezien ik maar 4 uur per week school heb en ik in die uurtjes eigenlijk niks leer, ga ik me maar eens verdiepen in Linux En als ik dat draaiende heb komt er Apache, PHP en MySQL op en ga ik PHP leren Ik hoef me dus niet te vervelen de komende tijd :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #140 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Wat een *** dag vandaag. Ik wilde vrijdag samen met Artix naar de HCC dagen gaan, maar dan heb ik school. Maar me moeder zou me wel een keer ziek melden. Kom ik vandaag thuis, was er post van school. Zat er een formulier in van uren die ik ongeöorloofd verzuim houd (altijd leuk hoe ze dat zeggen). Nu zitten me ouders dus te flippen en kan ik vrijdag waarschijnlijk niet naar HCC .Iemand anders uit me klas had zoveel gespijbelt dat hij een boete kreeg van €2000,- . Hij werd daar zo kwaat om dat hij twee ruiten in trapte. Zodat hij helemaal niet meer op school hoeft te komen. :P Morgen moet ik dan maar (voor het eerst dit jaar) het eerste uur aanwezig zijn, dus ik ga maar vroeg slapen. Weltrusten allemaal, ik ga nu over gemodde Lian Litjes en Chieftecjes dromen ![]() |
| |
| | #141 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Nou slaapse! Ik ben vandaag ook al gewaarschuwd voor een boete van 1500 euro ![]() Ook teveel ongeoorloofd verzuimpt Vandaag ff radiator in de bovenkant van case gefixt. Scheelt me meteen 4 graden. Kouder dus he. Maar ik ga ook maar eens vroeg slapen om morgen het eerste uur te gymnen. Daar spijbel ik dus altijd voor. Ik mag die leraar niet. Truste allemaal :P |
| |
| | #144 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zow, Terug van de HCC ben ik een koptelefoon van 8 euro rijker, en een maat van me heeft een Ati Radeon 9800 XT 256mb aangeschaft... :| damn man, hij was eerst op zoek naar een Club Radeon 9800 Pro 128mb, maar die waren overal uitverkocht.... dan maar voor 540 euro bij Computerland de bovenstaande gekocht... Maar het ziet er allemaal wel gelikt uit met die kaart ![]() Nu zitten we met zn tweeen effe te NFSU-en Hij had zijn oude GF4 Ti 4200 effe niet meer nodig :P die kan ik tijdelijk gebruiken ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #149 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Voor de verandring, ben ik vanavond is echt boos op wanadoo, ze zitten al een hele maand met mijn inet te kloten, en ik wordt er helemaal gek van, het blijft door gaan >/ Deze avond ook iets heel belangrijks gemist door hun (namelijk een war@cs) Zo lekker slaapie doen, en morgen met een vriend true crime maar ffe uitspelen (Xbox)Slaap lekker allemaal..... |
| |
| | #150 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| damn wat is underground verslavend zeg ik zal toch maar eens gaan slapen :P
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 29-07-2003 00:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |