| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| denk niet dat je 4 duizend over hebt voor een chinook schaal 1 op 20met parachutes (dat bod heb ik nl gehad.. is ong dubbele voor wat ik er voor betaald heb... miss accepteer ik het..)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Tsja, tis natuurlijk wel n enorm bijzonder vaartuig he. Customised nogwel. :P Ik zou em ook niet zomaar verkopen als ik er een had. Anyway, mijn 1e testvlucht zit erop, en hijs NIET gecrasht. \o/Hij kan wel akelig snel, maar stall speed is n beetje tehoog vind ik. Ik ga nu een wat langsamer vliegtuigje zelf bouwen, van depron. Alles gemaakt van depron kan vliegen, hoe on aerodynamisch et ook is, en et spul kost ook geen hol, dus et mag stuk. :P Geinspireerd door een FILMPJE van foamfactory.com Zal dit mijn 1e poging zijn. ![]() Tis nogal gewaagt, en of et lekker wil vliegen moet ik nog zien. :P - Specs - Wingspan: 400mm Wingsurface: 6157cm2 Length: 200mm Weight: approx. 500gr. Locomotive: Electric speed300 + Gunter prop. Ungeared. Enne, kan iemand Casejunkie logo decalls regelen voor mij? ![]() Dan beloof ik mooie pics.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nope custom build... alle bedrijven die hem het geprobeerd hebben er een op te nemen... daarvan zijn alle prototypes so far gechrashed... vraag me eigenlijk af waar om de mijne nog nie custom build geeft meer voldoening hoor :P maar een heli custom builden is veeeeel moelijker dan een vliegtuig...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: 's-Hertogenbosch
| Citaat:
__________________ KLM816 Heavy winds 230 at 8 gusting 22, cleared for takeoff runway 24 | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| bouwmarkt, hele balen voor n euro of 3.:P Tis niks anders dan taai piepschuim dat voor isolatie dient.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Ik heb inmiddels al 5 minuten met mijn picojet gevlogen, en et was me et kameleritje wel zeg. Veel te vlug voor mij, dus eerst maar eens een slowflyer regelen. ![]() Het orginele plan was dus die depron dubbeldekker hierboven. Nou, dat valt even vies tegen zeg. Nergens hier in de buurt depron te krijgen. Echt balen... >( De gamma wist nieteens wat het was, praxis had wel wat, maar daar zat n vervelend papiergoedje op gekit, toen ben ik door iemand gewezen op parketvloer bedrijven, maar die hebben hier allemaal thermo matten op rol inplaats van de oude platen depron. Kortom, einde verhaal van de dubbeldekker wing hierboven. Toch is mijn oog gevallen op een vrij boeiend vliegtuigje op E-bay. ![]() Op dit plaatje is niet echt mijn smaak kwa kleur, maar ik heb gelezen dat die met ieder soort spraypaint te spuiten is. Hijs is gemaakt van een soort NERF schuim, en is daarom erg stevig als et gaat om klappen opvangen. Goed om te trainen dus. Hij Vliegt erg gemakkelijk en zit er toch nog redelijk sporty uit.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Haha, zo'n ding hebben we us zelf gebouwd, gewoon 3 kanaals met mixer op de rolroeren achter en een motortje haha, dat ding vloog wel lekker, totdat 't begon te waaien en d'r 'n boom in de weg stond... maar is echt simpel te bouwen en te besturen! |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Heette die toevallig Pibros? ![]() Dat is dus een depron zelfbouw vliegtuig. No depron, no wing. >/
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 februari 2003 Locatie: Heemstede
| Ik heb zo'n klein lichtgewicht vliegtuigtje van Jamara. Opzich zwaar kicke ding, kan je ook nog heel goed mee vliegen. Ik heb er zelfs een looping mee gemaakt, maar het moet windstil zijn. Anders neemt de wind hem echt mee. Hij is maar 165gram. Dat is echt zo klote, want het waait bijna altijd wel. Maarja, dit is hem: ![]() (heb zelf nog geen foto ervan) Voor meer info over dit vliegtuigje check de Jamara website Maar mijn vraag is nu... Weet iemand een vliegtuigje, een beetje in de prijsklasse van dit vliegtuigje, die niet zo windgevoelig is. Dat ik dus ook gewoon kan vliegen met een beetje wind, wat ik met dit vliegtuigje dus echt niet kan. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| kijk of je depron kan krijgen. Zoja, bouw een pibros. Die vliegen geweldig. En nu even tussendoor: ![]() Komt ie bekend voor? ![]() Het is een echte RC chinook.
| | |
| | #45 (permalink) |
| Het lijkt me wel een machtige machine om te zien, maar ik ben meer voor funfly modellen. ![]() Een schaalmodel van een spitfire boeit me niet zoveel als een Zagi 400X ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| het "Show us your RC car" Topic | FiXeL | Area 1337 | 276 | 9-06-2004 22:27 |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |