| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ben een pas beginnend model hobbyist. Ik ben nog n beetje aant zoeken. :P Ik heb een speedboot van 70cm, een tamiya autotje 1:10, en een slowflyertje. Het luchtruim bevalt me toch het beste, want daar is et enige waar je tegenaan kan botsen de grond. Met mijn slowflyer kon ik nog redelijk overweg, maar ik ben benieuwd hoe deze te bedwingen is. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| moest ook hard wennen aan chinook.. (kostte 2 duizend euro... grootste deel aan elektronica/motoren) had alleen maar superlichte heli's gevlogen van pff 2 kg en dan komt er nu een tje van 15 kg... (met vol reservoir ) dus dat is wel wennen en ook omdat het net een dieselwagen is... ze zijn traag en lui... hij moet eerst 4 minuten warm draaien voor ik hem kan laten op stijgen... maar als hij een maal op volle toeren draait hehehe dan geniet heel oostburg ook mee :P maar wat ook bruut is is dat hij wielen heeft zodat hij ook de garage zelf in en uit kan rijden (hij kan in rijdende modus obstakels tot 6 cm aan :P) geloof dat er ook iets van 8 of 10 servo's in zitten.... dat zou ik zo niet 1 2 3 weten.. wat ik wel weet is dat er 2 servo's per rotor zitten...edit: nu vergeet ik de parachutes (zit in kop en staart namelijk parachutes... dat wanneer een motor stilvalt alles uit slaat en er razendsnel parachute's uitkomen)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| zal men best doen om ze online te krijgen... kan effe duren want heb geen digi cam he :P :P edit: zowaar kon een pic vinden van dezelfde maar dan in kleinere schaal schalen moet ik nog effe opzoeken iig dit plaatje is zen kleinere broertje...![]() en nog een edit: mijne is 1 op 20 de echte chinook is 30 meter langdus 3000 cm / 150 cm = 20 dus schaal 1 op 20 die op de pic is geloof ik 1 op 75
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Dit ding heb ik een tijdje gevlogen, maar heb em verkocht, vanwege mijn voorliefde voor asfaltvoertuigen en omdat ik geen tijd had voor et vliegen. ![]() ^ Robbe Skyflex 2000 Special puprpose slowflyer spanwijdte: 1.8m lengte: 1m gewicht 1.5Kg tis in feite gewoon een grote deltakite met een 30cm doorsnee propeller het ding gaat niet erg hard, en je kan er ook niet echt veel mee doen, behalve bochtjes maken. als de motor stilvalt (en je hebt em goed afgestelt) dan komtie langzaam naar beneden, en kan je em zelf gewoon nog besturen. edit: en hij zou met zijn lift prolly wel een tamyia R/C car kunnen airliften :P |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
denk dat ie ong trekkracht (omhoog) van 10/15 kg gaat hebben..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Eerlijk gezegt denk ik dat ik die wing bij de eerste beste keer de grond in knal, want dit is niet bepaald een kleine stap tussen een slowflyer van hooguit 10km\u naar een wing met levelflight topspeeds van 70mph. :P Maar ach, Ik heb em van iemand over genomen die em kado had gekregen, en die wist niet wat zon ding wel niet kost. :P Hij bood em mij aan voor maar 85 euro, helemaal vliegklaar met alles erin. terwijl die nieuw toch wel makkelijk de 150 zal halen. Dus als de body uit mekaar knalt, heb ik nog altijd het binnenwerk wat ik mee kan nemen naar het vliegtuig dat ik eigenlijk wil. :P Namenlijk deze Actie Film
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| het "Show us your RC car" Topic | FiXeL | Area 1337 | 276 | 9-06-2004 22:27 |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |