| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| lol wat ik toenet las.. een alien gevonden in chili ![]() ![]() meer info: http://frontpage.fok.nl/?id=33698 http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23554 wat denken jullie ervan?? ziet er opzich wel echt uit, en aangezien het bewijs enzo over een paar jaar dikke alien oorlog :P
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| lijkt meer op een sleutelhanger :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Een of ander aapje, of n feutis ofzo, Ze moeten er toch ergens mee blijven? :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ja joh, heb je die niet gezien dan? ze zijn verkocht onder de naam "Vectron". Laatste alien attack was denk ik De dag voor Overdose. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Hmz, wel grappig, meja offie echt is.... Volges mij hoeven Aliens niet net zo gebouwd te zijn als mensen, met twee armen en twee benen en een hoofd enzo, 't zou toch veel gemakkelijker zijn om 4 armen te hebben, of meer geslachtsorganen... en 't lijkt me logischer dat Aliens heel anders gebouwd zijn dan mensen dan dat ze d'r 'zo veel' op lijken, want 't is zoooo groot daarboven... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Leuke sleutelhanger. ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alien Inferno LED Fan Flame Mod | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 12 | 13-09-2004 17:59 |
| Levicom X-Alien - 500 Watt | undersquad | Hardware Junkies | 6 | 30-05-2004 20:33 |
| [CM] A.I.B. (Alien In Black) | FiXeL | Casemod Junkies | 22 | 8-05-2004 18:12 |
| X-Alien 888 black | Gravitygod | Casemod Junkies | 3 | 15-03-2004 21:31 |