| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Gewoon eens om te zien hoehoog de gigabyte lat ligt op Casejunkies. Er zijn 3 regeltjes: 1. Maximale schijfruimte op 1 enkele PC. (Dus geen netwerk drives) 2. Als je toevallig een eigen bedrijf hebt en in het zelfde pand woont, tellen alleen prive computers. 3. Alleen opgeven wat op DIT moment de situatie is. Want alle schijven even gauw in 1 computer proppen kan iedereen wel. Dus.. laat maar horen. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| voor het moment 120 gig maar dr komt nog een 80 gig bij, dat word dus 200gig ![]() edit: in netwerk hebbik zon 300 gig binnenkort nog meer (schat zon 500gig dan) en op school moet het zon 100.000 gig zijn :P
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| op dit moment een harde schijf van 8 gig maar er zit nu ook een schijf in van 10 gig met mp3's en shit voor in onze keet maar die is van mij en ligt anders standaard in mijn pc dus telt ook mee ![]()
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| 360 gig =]
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Hier een 80GB Seagate schijf in gebruik, en nog een 40GB Seagate schijf liggen, maar ik weet niet helemaal zeker meer of die het doet (ik heb hem niet echt nodig, dus ja... :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) |
| 2 met muziek? Dat spoort niet of je bent DJ of zoiets.... Wat ook wel lache is, is dat squid dezelfde avataar heeft. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| djd xtreem en po hadden/hebben hem ook ja ben dj voor geval je dat nog niet wist heb top 40 van 10 jaar geleden :P dat spoort niet nee maar heb heleboel vinyls gedigitaliseerd in hoge kwaliteit (spreek je al gouw over 700/800mb per stuk) en dan nog bergen cd's gedigitaliseerd en vele vele vele eigen setjes gefixed en ook nog wel wat filmpjes... en foto's van feesten staan er tussen zie ik hehe (voor eerst dat ik eens duidelijk kijk wat er op staat :P)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| aha, dan kan ik dr nog inkomen, als et echt je hobby is. ![]() Want voor alleen n beetje warez en prut 480gb. :P nah.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verloren hdd-ruimte | defecto | Software Junkies | 6 | 10-05-2008 09:34 |
| CM Stacker 830 Black, ruimte genoeg ? | gazeebo88 | Casemod Junkies | 8 | 21-08-2006 18:41 |
| Ruimte in A7VT | Mantlet | Hardware Junkies | 3 | 24-12-2004 06:45 |
| HDD ruimte opeens weg | TreboR | Hardware Junkies | 8 | 19-05-2004 08:52 |