| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Wie is er geweest? Ik iig wel! En het was echt tof!! Ik heb wat pics genomen, met gewoon fo-to-toes-tel Ook JVC en Kenwood waren leuk, 1 auto met heel wat watt was wel leuk Voor de rest nog iemand geweest, of gaat er nog iemand? Mooiste auto weet ik eigenlijk niet, ik vond deze auto's wel héél mooi :-Lamborgini murciélago -Enzo Ferrari (ook wel F50, of Ferrari FX) -Volkswagen Touareg (niet supermooi, maar iig goedkoper als de anderen en ook nog een beetje voor de 'gewone' mensen :P ) -Mercedes'en van Brabus!! -Voor de rest nog véél meer, maar ga ik niet allemaal opnoemen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lol, ik heb in totaal 2/3 BMW's gezien 1 getunede en 1 gewone en volgens mij nog een gewone maar dat ben ik vergeten ![]() Mercedes had trouwens 1 van de grootste stands denk ik! Die meeting, wanneer, waar?
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
Bart Banaan heeft alleen slechte ervaringen met auto´s. Autos zijn saai brommers zijn veel leuker :P
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| [mierenneukmodus] Foutje in de poll? De auto-rai is afaik elke TWEE jaar?? [/mierenneukmodus] Ik ga misschien met een paar klasgenoten komende vrijdag, ik zie t wel. Ik hoorde van mn pa dat er een paar lui waren geweest die rouwe eieren in de bekleding van auto's hadden gesmeerd... zieke lui.... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ben er nog nooit geweest en kan me eigenlijk niet zo interresseren, ze hebben tenslotte allemaal 4 wielen en een stuur... :P Geef mij de HCC-dagen maar ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Op auto's geilen/kwijlen :P ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| auto onderdelen op mod ? | FigtingEagle | Cooling & OC Junkies | 8 | 21-04-2007 08:59 |
| Auto. | amd | Area 1337 | 44 | 30-09-2003 21:00 |
| gezocht: pc-modding shops in a'dam | kaozz | Area 1337 | 11 | 19-03-2003 14:58 |
| pc-in-auto converter | squid | Elektronica Junkies | 2 | 13-03-2003 21:57 |