| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2003 Locatie: @myhouse
| jaja jullie horen het goed op de site van mijn provider is Casejunkies site van de dag, ik denk dat dit positief zal uitpakken voor Casejunkies en daarom nog meer bezoekers zal gaan trekken www.zeelandnet.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| ik ga binne kort weg bij zeelandnet van wege het limiet ga maar adsl nemen maar ja lekker off topic haha ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Citaat:
Ik ken iemand die CJ heeft gemaakt, en @ GOT ook wel bekent is onder de naam Xoder :P | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Om het na de laatste 2 posts toch maar weer een stukje ontopic te trekken, ja, Casejunkies begint nu toch wel aardig in de spotlights te komen. Zo hoort het ook Wel grappig, dat van Zeelandnet had ik niet direct verwacht ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Headlines van Casejunkies op mijn site | brantje | Software Junkies | 15 | 6-09-2004 17:41 |
| in welek site kan je gratis een site openen | burak | Software Junkies | 13 | 22-09-2003 23:15 |