| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| GENEVE - Twee wetenschappelijke onderzoeksinstituten hebben woensdag met een recordsnelheid data via het internet verstuurd. Via een netwerk van 7000 kilometer van het Geneefse CERN naar het Californische Caltech werd een snelheid bereikt van 5,44 gigabits per seconde. Dat staat gelijk aan het downloaden van een dvd-film in zeven seconden. De verbinding was 20.000 keer sneller dan een gewone breedbandaansluiting. Het oude record stond ook al op naam van CERN. Het instituut wist de snelheid ditmaal meer dan te verdubbelen. Het ultieme doel is om wetenschappers met elkaar te laten samenwerken zonder dat er afstand gevoeld wordt. Bron: www.nu.nl
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| gloek ff een paar comps met 4x 200GB uitrusten.. en dan maar downloaden :P maar wel gaaf ... nu nog hopen dat internet providers ook die kant op gaan.. kan ik eindelijk grote flash filmpjes op inet gooien.. euhm zou het verschil nog te merken zijn als je van een 56KB/s overstapt naar 5.44GB/s ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Meer dan 1 Gbit heb je weinig aan want dat trekt je PCI-bus helemaal vol.. dan kan je niet meer een MP3tje aanzetten want dat trekt je download-snelheid omlaag :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Maar dat heb ik niet in mijn PC :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat je moet doen is dit, je moet met een aantal mensen in de buurt afspreken dat jij hun 100Mbit inet levert voor 10 euro in de maand, vervolgens bestel je bij KPN een 100Mbit glasvezellijn, en zijn er genoeg mensen die meedoen dan verdien je er ook nog op. En dan lekker kabeltjes trekken :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Kom ik aan met me @home pruts verbinding :P Citaat:
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() ReseTTim had het volgens mij bijna met z'n buurjongen gedaan, maar dat ging dus niet door.... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
(Sorry, kon dit flauwe grapje even niet laten :P)
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Citaat:
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| downloaden | rzenith | Software Junkies | 7 | 5-01-2008 04:11 |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 16:45 |
| Downloaden | oObreezerOo | Software Junkies | 7 | 13-06-2005 14:27 |
| 3D Pakket gratis te downloaden ! | Lampje | Software Junkies | 5 | 23-10-2003 12:48 |
| [downloaden] 5.54 MB in 1 seconden | Masterslave | Area 1337 | 5 | 16-09-2003 15:15 |