| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ben dus vanplan om een Cj game te gaan maken. FF de belangrijkste dinges quoten uit mijn andere topic: Citaat:
Zoals je kan lezen ben ik nog opzoek naar ideeen voor de omgeving en wat foto's van de crew. Als iemmand hiermee kan helpen, of als je nog goede ideeen heb. Post ze dan. Als je eventueel wil meehelpen PM me dan even.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Foto's van de modders kan je vinden in de profielen. Ik denk dat als je de foto's niet op een foute manier missbruikt ze wel mag gebruiken. Aan de andere kant iedereen zet zelf zn foto online, met het risico dat hij wordt misbruikt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| nee ik misbruik de pics natuurlijk niet, ik wil ze alleen gebruiken om de charachters op ze te bazeren want het word toch een CJ game.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Met wat voor progje wil je dat doen? Ik ben nu zelf voor school ook een platform game aan het maken en ik kan je zeggen dat het niet makelijk is. Maar als je iemand nodig hebt voor het spel of wat dan ook dan wil ik je best wel helpen. ![]() Edit:Ik lees het niet goed een flash-game ja daar heb ik nog niet mee gewerkt ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| probeer et gewoon te maken met de HL engine CS > CJ ! counter-junk als wapens een arctic silver magnum en zalman p90 ofzo ik zeg niet dat et makkelijk is met de hl engine.. zelf snap ik et ook niet ![]() en dan als tegenstanders bill gates en meer van die types >/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Als omgeving een computer! Een level in de watercooling, op de videokaart, in de cd-rom etc... Denk dat je daar wel wat leuks mee kan doen?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Mijne mogen gebruikt worden, alleen ik wil niet bekocheld worden met groente-taart- whatever... :P (Jaap vertelde me zo... )
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| @Masterslave: flash is eigelijk best makkelijk, iig een stuk simpeler dan c++ oid want je ziet ook echt waar je mee bezig bent en waar je je code aan toevoegt. Als je redelijk simpel goede games wilt maken zou ik toch is naar flash kijken. @ApC_Rich: misschien schrijf ik nog wel ff een eigen 3d enige, speciaal ontworpen voor al die speciaale wapen ![]() @defecto: ja das idd een goed idee. Moet er nog wel ff goed over nadenken hoe dat er dan allemaal precies uit moet gaan zien en wat het verhaal erachter word. Bedankt voor jullie reacties allemaal! als je nog iedeen heb zeg het gewoon. Als je jezelf terug wil zien in de game pm me dan ff een foto van jezelf.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Een loflijk streven....als het je lukt een game te maken vind ik dat zeer knap ... Als het je dan toch lukt zou ik gaan voor een "non violence & non blood flewing game" CJ-ers zijn er in alle soorten, maten en leeftijde, het moet een vriendelijk spel worden als je 't mij vraagt... als je creatures wil killen zijn er genoeg andere spellen !Natuurlijk moet de spel-omgeving die van een computer zijn idd: je Mobo is een level, je HDD is een level, je netwerk-kaart etc.....(je spel begint natuurlijk met de PWR button !) Om van het ene component naar het andere te "reizen" moet je een mini-game spelen, het begint makkelijk omdat je in het eerste level via de AAN/UIT,PWRLED,RESET etc wires naar het andere level gaat: hier ben je lopend en moet je bv floppy-kabels zoeken binnen een bepaalde tijd.... Dan heb je nog Power-kabels, de mini game word al heftiger: je scheurt nu op een electo-puls door naar het volgende level waarbij je allerlij pre-mod kasten moet ontwijken en punten ktijgt als je een stuk cable-sleeve tegenkomt Vervolgens zijn er shortcuts via je voeding mogelijk maar via deze weg speel je het spel niet uit, je moet de missies volbrengen..... Dat word dus bewegen via IDE kabels en UTP, via modem en infrarood.... Als je geupgrade hebt naar WC zal je toch eerst via de slangen je waterblok moeten bereiken en daarna je Rad etc., daar wacht je een mini-game waar het op behendigheid aankomt: elimineer de alg-deeltjes met je Kalk-Blaster en zorg dat je de icecubes oppakt, die zorgen voor extra koeling :P Jammer alleen dat je de 3 vereiste iconen nog niet had: PO, B_B, Lampje for example (nofi) Etc. etc. etc. Het ontbreekt me dus niet aan fantasie Maak zo'n spel en ik koop 't van je ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Waarom maak je niet iets zodat je je eigen Pc kan modden ? Dus je neemt wat bekende cases, en wat modstuff, en dan kan je die case modden met diverse tools en modgear. Dan kan je het ook nog eens gebruiken als voorbeeld als je dan die kast zo mooi vindt, dat je em in het echt wil maken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| simpeler opzet..::>> een computer die je eerst zelf kunt opbouwen door te kiezen wat voor onderdelen erin moeten.. en dan vervolgens is het doel te proberen om deze kast zover mogelijk te modden / overklokken.. zodat je de beste prestatie's eruit kunt halen.. met random effecten generator erin zodat er geregeld wel wat mis gaat.. zoals CPU crush, of uitschietend dremel werk niet spectaculair.. maar iig niet geweldag zodat iedereen het kan spelen... al zou ik een soort CS in een compu ook veel mooier vinden.. of verzin iets als de lemmings.. of trolls.. dat zijn die verslavende spellen met veel mogelijkheden om simpel uit te breiden.. :P
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het idee van een spel in de computer vind ik super! En daar heb ik dan ook nog een idee voor: Als je de powerbutton (voorbeeld) hebt uitgespeeld, heb je het uitgespeeld met een bepaalde score > bv 78% van de punten. Dan krijg je een powerbutton met kwaliteit 78%. En 100% is dan natuurlijk een super button verchroomd met rondom glowwire ofzo! Uiteindelijk worden dan de percentages opgeteld (powerbutton teld natuurlijk veel minder mee als processor etc.) en daar komt een 'eindscore' met bijbehorende computer bij. Je moet dus alle levels goed spelen om een goede eindscore te krijgen. Dan heb je op het einde nog de mogelijkheid om terug te gaan naar alle levels om de scores daar te verbeteren. Dan zou je nog als bonus aan het einde kunnen doen (als je dus met een 'voldoende' of hoger hebt uitgespeeld) dat je met alle onderdelen die in het spel voorkomen je een computer kunt maken... Is dit wat?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati Flash, Tv out overleden? | the-system | Software Junkies | 6 | 1-09-2004 20:45 |
| bios flash | Hellion | Software Junkies | 8 | 19-04-2004 17:50 |
| Flash Game | Masterslave | Area 1337 | 15 | 4-03-2004 18:34 |
| heeft iemmand ideeen voor een flash game? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 14 | 22-10-2003 21:11 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |