| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ok ik ben dus (weer) van plan om een flash game te gaan maken. Maar ik heb nog niet echt een idee wat voor game het moet gaan worden. Dus als je ideeen heb post ze aub hierzo Er zijn alleen 2 dingen die afvallen. en dat zijn een RPG (kost zo enorm veel tijd) en een 3d race game (is een beetje moeilijk proggen). Veder zijn alle ideeen welkom.Als je mee wilt helpen aan de game is dat ook goed, just ask.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| |
| | #7 (permalink) |
| hmm, het idee dat je mensen moet infecteren met een casemod virus is idd wel een goed idee! Een vriend van me en ik hebben vanmiddag besloten om een soort van return fire game te maken, maar ik zal nog is vragen of we miss niet een cj game kunnen doen. Bedankt allemaal! en als je nog ideeen heb voor een CJ game, zeg het!
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Misschien een idee als mini-game in een eventueel cj-game: Klik de CCFL? Dat ze oplichten en dat je er zo veel mogelijk moet aanklikken? Misschien als bonuslevel ofzo...
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #10 (permalink) |
| oke het word dus een cj game. Ik zat te denken aan een platformer en dat je dan door ieder level mod spullen moet verzamelen of letters van een word moet verzamelen oid. In die levels kom je dan allemaal verschillende evil modders tegen zeg maar die je dan moet bestrijden met wapens als dremels en ccfl's en schilden van plexiglas enzo. Dan heb je ook nog power ups waarmee je jezelf kan ocen zodat je sneller, sterker of zoiets word voor een bepaalde tijd. Aan het eind van ieder level heb je dan een eindbaas. Ik weet alleen nog niet WAAR het verhaal zich moet afspelen dus als iemmand daar nog een idee voor heeft pleaz tell me. Ook zoek ik nog een paar FOTO'S van CJ mensen zoals B_B want die spelen natuurlijk de hoofdrol in het spel ![]()
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| En je hebt pillen bij je die als je ze weggooit en de grond raken ofzo en een wolk met het casejunkies virus verspreiden... En dan zijn er ook nog 'verkeerde' mensen die je niet mag raken... ofzo...
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie heeft er ideeën? | brantje | Casemod Junkies | 49 | 14-04-2004 18:09 |
| Flash Game | Masterslave | Area 1337 | 15 | 4-03-2004 18:34 |
| Casejunkies flash game | tongue_of_colicab | Area 1337 | 71 | 31-10-2003 23:31 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |
| flash player heeft geen geluid meer | tongue_of_colicab | Software Junkies | 2 | 25-08-2003 09:46 |