| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
ik vindt het echt de meest nutteloze sport die er bestaat.. 1,5 uur achter een bal aanhollen en daarvoor weet ik hoeveel miljoen voor krijgen.. echt belagelijk.. en dat wordt nog gesubsudieerd ook ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ach, als je voor Feyenoord, PSV of een ander clubbie bent kan je natuurlijk wel zeggen dat die club ook landskampioen wordt, maar het wordt toch Ajax! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| waar slaat voetbal eigelijk op met 22man 1,5uur achter een bal aan rennen en als je de bal hebt hem weer wegschopen en er weer achter aan lopen das net zo nutteloos als je pc opstarten en gelijk weer laten rebooten en dat de heledag door dat slaat ook nergens op ik ga toch ook geen steen oppakken weg gooien en hem weer pakken en weggooien slaat dus op niks dat voetbal het is gewoon 1 van de domste sporten terwereld
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 19:29 |
| De grote KoekjesMod | the widow maker | Area 1337 | 13 | 26-04-2003 20:15 |