| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ikzelf heb een Puch Macho, maar die ligt helemaal uitelkaar. Het frame is gestraald en gecoat en ook de wielen. Komt nieuwe achterbrug & voorvork in. Setup : 70cc eurokit 15mm bing -> top ~ 75 Verder heb ik met Bart_Banaan mijn Yamaha DT125CC geruild tegen een MT5 met een 70cc Mallosie + 2kleps membraam maar daar moet ik nog een carb voor kopen. Ook deze ligt uitelkaar en ondergaat een spuitbeurt. Verder heeft papa een Harley davidson - Electraglide FLH 1200CC http://members1.chello.nl/~p.c.kingma/harley1.JPG Honda Magna V30 4 cilinder 500CC Mama is op het moment motorloos maar die is ernstig opzoek naar naar een Honda die nogal lijkt op een harley. (ze wil een lookalike maar niet een echte harley...)
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb een Yamaha DT125 :P een Honda VF750F (1983!) een Kymco KB50 (ex-)scooter en twee racefietsen ....... En je moeder kan lang, heel lang zoeken.... Een honda kan NOOIT op een Harley lijken.... :P
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Pfoei, voorzover me vader bezig is, staat er boven een half in elkaar gemountte gereviseerde 400CC motor, kweet niet watvoor, maar hijs wel snel. :P Oh ja, een velocette. En dan nog een roestig oud blik in de schuur, BSM d8 ik, 500CC, maar die roest uit elkaar. Me vader en ik willen em in de achterkamer maar me moeder is daar fel op tegen...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| /me wil graag een motorrijbewijs fuck de auto, lekker op de motor :P heb zelfs al een design voor een motor in me kop zitten maar dat komt er toch niet uit (op PC of op papier) zoals ik et wil, en het is prolly ook niet haalbaar. en stel dat het wel haalbaar is, dan zijn er weinig mensen die et willen kopen. :P als ik een motor koop dan wordt et prolly wel een racemotor of iig iets wat er erg snel uit ziet ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| onder het motto: geen praatjes maar plaatjes: http://members1.chello.nl/u.haarsma/...kies/Black.JPG mn honda MT5 met een 65cc Mallossi cyl, en 20mm Mikuni carb.. draait als ie er zin aan heeft makkelijk de 90-100 km/u. tis nu wat minder, maar dat is vanwege achterstallig onderhoud. de pic is ook al een jaartje of 2-3 oud btw... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| K heb een puch maxi uit '76 Dat ding liep 80 kmh maar loopt nu al een half jaar ofzo neit meer, ontsteking kapot en geen zin/tijd om te repareren, heb toch bijna m'n rijbewijs. Je kun um trouwens komen halen voor 75 euro (met een hoop losse onderdelen) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik heb een fiets en een OV stud. kaart duz daar red ik het wel mee me broertje heefd een Puch zip met een andere caberateur, andere rolletjes en een TNT nogwat uitlaat.... maar mij interesseerd scooters van geen kant, en hij snapt niet warom ik bereid ben 4000,- neer te tellen voor een mooi pctje.....
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
|
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| ik heb nog zijwieltjes :P ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 20:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 21:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 21:48 |
| 12v 50w motoren | edwinhermkens | Elektronica Junkies | 4 | 11-09-2003 22:37 |
| Streetfighters - 'casemodding' met motoren | Demoniac | Area 1337 | 15 | 2-02-2003 22:41 |