| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Per mod kom ik toch al gauw over die 2500 euro heen als ik dus het hele systeem ga tellen.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| als ik het casemodden er bij moet zetten kom ik net als lampje over die 2500
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Hardware is nu onderhand rond de 1250 in totaal, als je daar modartikelen bijrekend kom je nog zeker 500+ euri hoger, dus hij gaat zeker rond de 2000 in totaal. Uren moet je natuurlijk niet gaan meerekenen, want het uitdenken duurt veel langer dan het maken zelf (in de meeste gevallen dan )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Hobbies kosten nu eenmaal veel geld (net zoals vrouwen), daar is niks mis mee. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoe duur mijn rig is, aangezien hij nooit af is komt er ook steeds weer wat bij!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Citaat:
waren vrouwen er maar blij mee als je een nieuwe casemod had maar nee... :P | |||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| haha de mod waar ik nu aan bezig is zeer goedkoop. verf heb ik gekregen van me vader... voor de kabels te rounden hebben ik ook wat gekregen van me vader en de hardware heb ik ergens voor noppes opgehaald en er moet nog een lampje in maar dan is voor hoogstens 200 euro totaal ![]() ohja het is een P1 60@200 Mhz
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hmmm..... Ik ben zeker el cheapo, want ik geef nooit echt meer dan 250 euro's uit aan een mod. Misschienk wel aan hardware (HDD, mem, mob maar niet aan modspullen. Maar ook de hardware koop ik 2e hands en heel zelden maar iets nieuws, dus 250 is wel de limietMoborg was iets van 250 euro met alles erop en eraan (alles is 2e hand of heel goedkoop gekocht) Spacecase iets van 350 omdat ik een defecte laptop moest kopen voor 200 Model 4 kostte me buiten het MoBo en HDD iets van 50 euro's Spacebase buiten het mobo iets van 40 voor de HDD en het mem en 30 voor de case MiniplexiMod iets van 40 euro's buiten de hardware Me nieuwe watercilled mini computertje gaat iets van 80 euro kosten etc..... niet duur dus!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoeveel geld geef jij uit aan een nieuwe pc en mod stuff? | eXistenZ | Area 1337 | 20 | 15-06-2004 20:19 |
| stop contact in pc | Pepz0rZ | Elektronica Junkies | 31 | 29-09-2003 09:54 |