| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mijn Urban jeep opel ownd jouw en vele andere boodschappe karren. Ik wil niet eens weten in wat voor n gabberpiet doosje jij rijd. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Kvin opeltjes wel lekker hoor, ze rijden goed, ze schakelen goed, verder gaan ze heel lang mee...Veel mensen "leren" er ook in rijden...Persoonlijk vind ik mazda beter, maar de opeltjes zijn ook niet mis vooral die nieuwe vectra's niet...En zeker ook niet te vergeten de Omega 3liter ![]() |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: mierlo
| Citaat:
) | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| pffft, jaren een dikke omega gereden met eeb vliegtuigmotor erin (2.4i) en dat ding zoop meer dan ik in een héél jaar. Reed wel lekker comfi en je kon ook lekker een hier en daar supersnel inhalen met zo'n vermogen en koppel, maar ik ben nu blij met m'n fordje op G3 LPG, kost me bijna niks aan brandstof en dat voel je echt wel in je beurs hoor ! 70liter tank van de omega was bijna 100 euri en daar reed ik een dag of drie/vier mee, nu tank ik voor 15 euro en rijdt twee weken, scheelt nogal he ?? (dus no opel meer voor mij )
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Mijn Omega 2.3 Diesel 'verloor' versnellingen.... Ik had er 5 vooruit + 1 achteruit toen 4 vooruit, toen 3, toen alleen nog zijn 1 en zijn 4, toen heb ik hem weggedaan.... Maar ach, een Opeltje komt er bij mij wel in hoor, ik heb er geen probs mee....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| opels roesten onder je reet vandaan en zijn volkomen stijlloos, als je indruk wilt maken bij de dames moet je gewoon voor het zelfde geld een kitcar bouwen, die dingen zien er supertof uit en zijn niet erg dur goeie budget oplossing..... en aangezien wij casejunkies wel van klussen houden zou dat ook niet echt een probleem zijn denk ik :Pgreetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Citaat:
haha volkomen met je eens ![]() gewoon ff doorsparen geen casemods meer maken en dan een bmw kopen :P
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Na de pc bouwen en modden je auto bouwen en modden, power to the kitcars ![]() Nee maar ff serieus, wij rijden zolang ik me kan herinneren al opel, weinig problemen ooit mee gehad, de meeste zijn niet erg stylish maar ach, het rijdt wel lekker. Het enigste nadeel is toch wel het roesten van de oudere opelmodellen. Maar dat is ook al weer opgelost met nieuwe soorten lak ed. Maar dat opel geen stylish auto's gaat me te ver, in een Manta (400) wil iedereen toch wel een rondje maken of neem de opel GT, very nice!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ik ben nog altijd blij dat ik rij op men eigen stalen ros, ding vreet niks (behalve koplampen achterlampen zadels en trappers en spierkracht) en tis nog gezond ook maarre men droom wage: hummer h2
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Hummer: nice, is er hier iemand die ook al in een Hummer heeft mogen rijden? Of ben ik weer de enige.... (2 jaar op US basis mogen werken, onderhoud military vehicles ) geloof me: een Hummer rijden is een hele apparte sensatie.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waarom een betere NB? | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 4-08-2007 18:22 |
| waarom allemaal? | jasper.vdl | Cooling & OC Junkies | 1 | 28-02-2006 23:31 |
| waarom -12V op LCD | RA-ART | Elektronica Junkies | 10 | 29-06-2005 19:22 |
| Opel in je kast. | squid | Area 1337 | 36 | 3-10-2003 02:18 |
| Het Grote Opel vs Renault vs Peugeot Topic | blackgoth | Area 1337 | 43 | 1-08-2003 12:05 |