| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| dit werkt zo niet he?? je geeft een link die vervolgens weer doorgaat naar een andere pagina en zo verder.... dit is meer iets voor in het grote lol topic... hiervoor hoeft geen nieuw topic geopend te worden... ik zie wel dat je pas sinds gisteren op Casejunkies bent, dus gebruikt deze tip voor in de toekomst ![]() |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| nee, want als je naar de andere forums kijkt is er ook een apart topic gemaakt... maar ik zou zeggen "delete" dit to topic want jij zit ook al 1 hele maand bij cj, puik werk graf kerel ik heb hiervoor al bij zoveel andere forums gezeten, het is wel anders maar ik weet echt wel hoe je dat moet doen. Humor ligt laag hier... je moet gewoon een nieuw topic openen maar nevermind...
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| *MODBREAK* deze is idd lol topic voer en dus illegaal hier, **klang**
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is het beste? | geek-style joris | Casemod Junkies | 3 | 27-06-2006 09:42 |
| Beste Methode | Raged | Casemod Junkies | 20 | 5-05-2006 17:29 |
| Beste mem timings? | masterwebber | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-05-2004 16:28 |
| Beste Web Host??? | DJD xtreem | Area 1337 | 8 | 13-08-2003 23:21 |
| welke hdd is de beste | inanc_gangster | Hardware Junkies | 11 | 11-08-2003 15:23 |