| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vandaag ben ik samen met mir4dor ff naar de PCdumpdag gegaan, hieronder fotoos en andere verhalen :P Ik heb niet echt veel fotoos, het was een beetje te druk in de beurs om es goed pics te knallen. We wisten niet echt hoe we moesten rijden dus op een gegeven moment zaten we in de velsertunnel, maar toen we eenmaal de borden met Amsterdam hadden gevonden was het een eitje om naar de beurs te rijden. Dus... pics: Motormuis, vroemmmm Het was druk! Mooie velg op een VW polo Een citroen doet een burnout dikke porsche, check die uitlaat! uhm waar ging het nou over? Oh ja, de beurs! helemaal vergeten pics te maken :P nou ja ik heb een setje rounded IDE kabels en 2 memory heatsinks voor 25 euro gekocht en dat was het wel een beetje, mirdor een 9" monitor en een reepje ram. Conclusie: het was druk, veel 2ehandse kapotte rommel en een hoop aanbiedingen. Ook een kast gezien, echt wat een bakbeest! Een HP netserver geloof ik, met 6 SCSI HDD's. Echt van die PC's die je van een flat kan gooien, en dat er dan een krasje opzit ofzo :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Je vergeet m'n 80mm lasercutted fanguard voor 6 Euri :P Maar die monitor (9") is echt kicken, hier ben ik al zo lang naar opzoek. Vanavond ga ik eens m'n home servertje in elkaar zetten: Mobo& P2 366 + kast en voeding heb ik pas van me collega gekregen, reepje Corsair SD PC100 128Mb gaat erbij (vandaag dus gekocht voor 39 Euri) en hier hang ik dus deze monitor aan voor 35 Euro. O ja de HDD komt uit m'n huidige servertje (P200Mhz) ik hoop alleen dat ik niet hoef te format C'en ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Een laserguard voor 6 euri? Maarre, twas geen autobeurs he >/ :P Jammer dat jullie geen pics genomen hebben, volgende keer ga ik met jullie mee Oude rommel is nooit weg, leuk om mee te modden!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hmm ben misschein zelf nog opzoek naar tft'tje... nou ja ff kijken wanneer dichtsbijzijnde hiero is... sounds like u had fun miss ben ik er nxt time bij...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
edit: mijn ramsinks gemount: http://www.casejunkies.com/forum/vie...=asc&start=415
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Het was voor mij de eerste keer op PC-dump, but it was fun.... Gelukkig zijn er behalve de "bedrijven" die hun koopwaar aanbieden ook genoeg 2e hands en andere "troep" te koop: m'n 9" m-tor bv, of die 1337-cube waar TWM het over heeft wow! en voor bijna niks !! die cubes ééntje was leeg maar koste maar 25 Euro 2 andere cubes (zelfde type) waren 100 en 200 Euro als ik me niet vergis, en daar zaten nog schijven en de hele zooi in !Die 9" monitor was 35 Euri, das toch niet zo duur ? Citaat:
Ik weet 't: je moet maar net kunnen, of maar net vervoer kunnen regelen eerst vlgnde is dan HCC ? eind Nov. ..... misschien kan ik dan niet toch wil ik daar ook eens heen........... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| lol hehehe die uitlaat onder die porsche isn de standaard ![]() en het is een boxer (das de goedkoopste en beroerdste porsche die ik me kan voorstellen maargoed) mooie memorry heatsinks ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Die prijzen vallen me niet echt mee, ... twee rounded cables en een paar coolertjes voor 25 euri, das niet echt goedkoper dan een webshop (behalve verzend/rembours kosten dan) Nou ja, jammer dat ik niet kon, had er graag geweest... enne... nog andere CaseJunkis gezien? Wizzkid? andere junks??
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pcdumpdag | wizz_kid | Area 1337 | 13 | 22-02-2004 01:34 |
| CJ meetpoint op PCdumpdag ? | wizz_kid | Area 1337 | 51 | 4-10-2003 09:46 |
| PcDumpDag wie gaat er ook heen? | Masterslave | Area 1337 | 16 | 20-08-2003 19:41 |