| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een aantal mensen maakten aan mij kenbaar dat ze graag nog eens naar de Baco willen gaan, het vorige topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=3451 Dat was 30 augustus, intussen zijn we alweer een maand verder en over 2 weken is er de herfstvakantie, de laatste weekend van de herfstvakantie is zaterdag de 18e en zondag de 19e. Op zondag is de Baco gesloten dus ik zat te denken aan de 18e, of de kerstvakantie. Welke datum dat precies is weet ik nog niet, maar hebben jullie zin om naar de baco te gaan? Zo ja, dan komt er wellicht een vervolg Cj bezoek aan Baco... Dus vul in die poll. En zorg dat je ook zeker weet dat je kan en wil! Vorige keer zijn we met z'n 3-en gegaan, dat moeten er nu minstens 6 zijn anders is het niet intresant om te doen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Kerstvakantie/18 oktober, het maakt me niks uit Zolang er maar genoeg animo is, en ik tijd heb, kom ik ook wel ff! Er moeten dit keer idd wel ff wat meer mensen komen, en als je zegt dat je komt, moet je ook echt komen (wel zo aardig ), want met z'n 3-en was wel gezellig, maar meer mensen maakt het toch nog een stuk leuker vind ik! Baco V1 was iig wel leuk Leuke spulletjes gekocht, en nog een keer erheen gaan zou zeker leuk zijn! Misschien een idee om na het bezoek aan Baco nog iets anders te doen (eten, of iets anders?), als een soort afsluiting ofzo? (wel gezellig )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zou best wel eens mee willen, maar is me te ver om ff wat goods te kopen helaas ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb de 18e gevote maar kerst-vak is ook goed hoor.... Ik ben zowiezo van de partij ! ik vond het wel tof daar en wil er zeker zamen nog eens naartoe....het liefst met velen natuurlijk Nogmaals: ik kan 2 mensen meenemen dus niet 3 okay ? *addertje onder het gras* m'n schoonzussie is in "blijde verwachting" dus mocht het vallen in dat weekend dan moet ik helaas cancelen.... mir4dor vraagt begrip hiervoor ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| heb of course begrip ome mir4dor/me heeft op bijna alle datums geent ijd.... ben weer eens te laat met vrij vragen... :@ en die ene reden om niet op 4 okt te kunnen is niet men verjaardag maar hier in o'burg is er een show met dansende honden en /me moet de muziek/verlichting verzorgen...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Heb net maar weer eens wat besteld bij ze. Laat de post maar rijden ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat word dus de kerstvakantie, tzt laat ik daar wel meer van horen ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Baco V2.1 Pics! | the widow maker | Area 1337 | 48 | 31-12-2003 12:57 |
| [CJ-meeting] Baco V2.1! | the widow maker | Area 1337 | 117 | 30-12-2003 17:04 |
| Vreemd bezoek in CaseJunkies testlab | Bart_Banaan | Area 1337 | 38 | 21-11-2003 21:12 |
| 30 Augustus: CJ bezoek aan Baco? | the widow maker | Area 1337 | 89 | 1-09-2003 15:17 |
| belgen bezoek | squid | Area 1337 | 3 | 5-02-2003 20:22 |