| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ![]() ![]() veel IDE kabels voor weinig geld :P oc-shop heeft ze in de aanbieding voor 3,- euro voor een 90cm rounded IDE kabel. leuke tip voor de modders denk ik aangezien ze normaal 10,= ong. kosten. maar hier liggen dus 24 IDE en 5 FDD kabels ![]() leuk voor een nieuw project. uhm het is dus niet alleen voor mij ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| 24 IDE kabels... dus voor op 48 IDE apparaten :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Kwil ze eigenlijk ook wel, alleen woon ik niet in de buurt en dus denk ik dat ze dan weer zo duur worden, zou iemand ze mss voor mij kunnen kopen en ze dan opsturen via tpg post? edit: ik heb het ff gecheckt, en als je wilt laten verzenden kost het je €12 :s Ophalen kost nix, dus als er iemand heel mischien voor mij ff 1 floppy en 2 ide wil halen en ze dan op de post wil doen, dan zou ik die gene heeeel dankbaar zijn ![]() Ik betaal uiteraard van te voren ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik hab ze ook al samen met een window waar ik maar 5 euro voor heb betaald. :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
| woei ik ben ze nu aant bestellen, maar ik heb 3 opties I want to pick them up at the OC-Shop™ store in Dordrecht - The Netherlands. No extra costs. <doe ik niet I want to pay in advance. Administration costs are charged at € 6.00 < betekend dit nu dat er nog eens 6 euro bijkomen ??? of is dit t totaale bedrag of : I want to recieve my products due cash on delivery. COD and administration costs are charged at € 12.00 together. <komen er hier dan 12 euro bij of is dit het totaal bedrag dan |
|
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| als je zoveel ide in raid hangt krijg je dan raid 1337 ofzo (hee dat rijmt!) heb je onderhand de ruimte zo groot als een wc voor nodig en like what? 35 cm ventilatoren? manz /me gaat ook ff shoppen @ i net (ouders betalen altijd verzend kosten dus maakt mij geen peeep uit)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik heb ze via ReseTTim besteld Dus van dat stapeltje gingen 4 IDE en 2 FDD kabels naar mij toe. Het nadeel is wel dat het stug is. Maar ik was toch wel van plan om ze in te korten ![]() Ik zoek nou nog IDE U66/100/133 stekkers. Die electroboeren hebben alleen tot max U33 connectoren >/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MDF, wat kost het tegenwoordig? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 13 | 27-10-2007 15:08 |
| Wat kost me dit aan onderdelen? | performa | Elektronica Junkies | 12 | 11-04-2006 23:51 |
| Waarom kost een grote Lian Li 240 euro? | PeaceMaker | Area 1337 | 17 | 7-10-2004 22:13 |
| ik krijg veel te veel reclames | burak | Software Junkies | 11 | 4-10-2003 10:52 |