| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Markelo (twente)
| omdat ik net het topic in een verkeerd deel had staat kwam er meteen al een slotje op. hoplijk staat hij zo goed?? nog een keer dan maar: ik ben pepijn (Pepz0rZ) heb op het moment een bagger case dus ik denk ik meld me hier aan voor de beste tips!!! ik ben 15 jaar en ben een junkie kom uit twente, Markelo om precies te zijn niemand zal het kennen want het is het domste en kleinste dorp ooit (zonder shop ) ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met bouwen p.s. Bart_banaan mischien ken je me nog ik heb jou mijn lcd laten zolderen, die bleek het niet te doen omdat het schema niet klopte of zow zou je me daar op de een of andere manier nog mee kunnen helpen?? |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| uit je vorrige toppic: Citaat:
maargoed welcome in zou ik zeggen.... greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| LOL, hij staat in het zelfde topic..... :P Maar tuurlijk ken ik je nog.... en zoals ik toen al zei: met het juiste schema kan het werken, met een verkeerd schema nooit! Maar leuk dat je je voorstelt! Wel een piccie erbij!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Markelo (twente)
| lol neej markelo is echt niets!! kheb helaas nog geen digi cam!!! kost me allemaal te veel alles gaat uit naar sigaretten en compu. onderdelen!! als ik er 1 heb maak ik pics! p.s. jaap ik heb je trouwens toegevoegt op msn! moet je ff kijken ff allemaal vragen over die lcd gaat wat sneller dan dan hier1 |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| In het goede topic of niet: hartelijk welkom op CJ. Ter voorkoming van toekomstige problemen wil ik je vast even wijzen op een stukje uit onze forum policy: Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| welkom in deze wereld... en markelo.. waar woon je precies.. heb er zelf tot mijn 8 a 10de jaar gewoont dus ken markelo aardig goed.. heb altijd op basisschool de elerieke gezeten ofzoiets... tegenover het (beruchte)AZC
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Welkom op CJ Om maar meteen even terug te vallen op het voorstellen, zie hier: Het grote "laat ik me even voorstellen" topic ![]() Ik heb even een topicje opgegraven die in de vergetelheid is geraakt. Het is altijd leuk om kennis te maken maar dit mag voortaan in het voorstel topic ![]()
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pepz0rZ stelt zich voor | Pepz0rZ | Area 1337 | 4 | 28-09-2003 14:23 |