| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, Dit topic is er om mensen te voorzien van namen van films en de bijbehorende beschrijving. ik heb net "The Ring" gekeken. specs: Type: Thriller/horror Duur: 2 uur incl aftiteling Leeftijd: 16 jaar en ouder Korte beschrijving: Deze film gaat over een videoband, dia als je er naar kijkt, je na 7 dagen vermoord. Mijn mening: echt super creepy, en best ranzig. de clou zit echt in de laatste paar minuten, en tot dat moment blijft de hele film spannend. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Oh no.... Als vervent moviefreak is het moeilijk hier nu effe te posten wat je allemaal moet zien! Pffff, als je het echt wil weten wil ik wel een lijstje voor je maken ![]() PM me maar of MSN...
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| das natuurlijk duidelijk Saving Private Ryan en Band Of Brothers. Allemaal achterelkaar kijken vanuit je bed met een goeie hoeveelheid chips en cola. ook heel mooi is Road to perdition.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| niemand hier kent www.imdb.com ? reviews van ongeveer elke film die er is ? gisteren identity gezien... hele goeie film pirates of the caribian, cradle 2 the grave en wrong turn zijn ook aan te raden ![]() vooral wrong turn vond ik erg goed... een soort scream, maar dan horrorachtig en met misvormde kannibalen ipv een gek met een masker ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| voor de review ga je hier maar heen, www.imdb.com ik ga niet alles erbij zetten :P maar hier is mijn lijst van movies die je gezien moet hebben: - Along came a Spider - Bowling for Columbine (is meer een documontaire, maar is erg recht voor zn raap) - Bruce Allmighty - Enemy at the Gates - Fight Club (2x zien om het helemaal te begrijpen, zit een geweldige twist in) - Gangs of New York - Leon - Magnolia - Oceans Eleven - Panic Room - Rat Race - Ringu (de originele japanse film waar The Ring op is gebaseerd) - Spirited Away (japanse animatie film) - The Bone Collector - Pirates of the caribian eigenlijk kan ik hier nog veel meer neerzetten, maar dat zijn films die moeten je echt liggen... zoals Battle Royale bijvoorbeeld... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| ik blijf bij mijn 4 all time favo's: - reservoir dogs - pulp fiction - the shawshank redemption - boondock saints - the green mile mooiste scene: pulp fiction, als onze travolta in het huis van die zwartharige vrouw loopt en rondkijkt... prachtig! edit: THADEEZ kom op met die films!
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Dreamcatcher type: afgezaagde prutsfilm me reply op een ander forum (film forum) *stupid story *predictable ending *waaaay to much hints troughout the movie. *AH64 Apache Helis don't sound like homebuild toy helicopters (i've seen theise things flying, trust me this sound sux. *the 20 mm machineguns don't sound like MP5 submachineguns *Landrover Defenders don't sound like a ford V8 reply 1 Well I've actually read the book. In english, so nothing's been lost in translation. And I confirm. Like the Kitty said, the story Sux. It's hard to explain. I think it's too much bullshit without it being logically inter-connected. reply 2 I wanted to see this badly when i 1st saw the previews of it,,,,,then after i did see it i was so glad i didnt waste any money on it........i agree with InsaneKitty on this one,, really was a piece of shit all they way around 3/10 reply 3 well it is not my genre, i watched it, but i will not rate it, because i mostly don't like these movies so the grade will be very low :d sorry dat het engels is maar ik ben moe en ga me bed in dus ik had ff geen zin om te vertalen =S greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 08:38 |
| PO's "Gereserveerd" wat zal het zijn. | RA-ART | Area 1337 | 174 | 1-11-2006 23:20 |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 20:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 20:34 |