| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Nou een klein aantal dat je wel MOET gezien hebben dan (ik zal er vast een hele zwik vergeten zijn!!): - Taxi (2 en 3 zijn ook gaaf, maar 1 blijft de beste) - Leon (ach, i love Luc Besoon flicks) - Yamakasi (dan ook maar meteen )- Amelie - 1 Hour Photo - Memento - Usual Suspects - American Beauty - American Psycho - American History X - The Pianist - Donnie Darko - Requiem For A Dream - Fight Club En dan een van mijn favorite filmmakers: Quentin Tarantino: - Reservoir Dogs - Pulp Fiction - Four Rooms En natuurlijk Michael Moore's Docu's!: - TV Nation - The Awful Truth - Bowling for Columbine
__________________ Dus... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| nieuwe naam voor dit topic: welke films moet ik nog downloaden :P I Spy is echt een geniale film, afgelopen weekend gezien sniper 1/2 zijn ook goed ![]() en ik ben nu The Italien job aan het kijken ![]() daarna w88 er nog iets van 150 films op me die nog op m'n pc staan die ik nog niet gezien heb :P (enterprice bedankt ), k heb nu 180 films ofzo :P |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik heb zonet ff Wasabi gezien.. echt een vette film als je wat in frans/japanse films bent... de hoofdrolspeler is die zelfde fransman als in Leon.. need i say more? ![]() alleen is de film slecht leverbaar, of zonder subs... maar geen nood, hij is te downen.. zoek naar deze file: Wasabi.LIMITED.DVDRip.DivX-QiX.avi en ga dan naar: www.scriptclub.org voor de ondertitels, ze staan er zowel in het nederlands als in engels op de site (wel ff reggen enz ![]() dan: de DVD kopen! :P (we willen natuurlijk niet de filmindustrie om zeep helpen natuurlijk ) |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Jean Reno, zo heet die fransman, topacteur maar wel erg type-cast.Gekocht bij die grote media shop bij de dam, op het hoekje..hoe heet die ook alweer.... Begin van de kalverstraat...
__________________ Dus... | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Nou een film die wel indruk heeft gemaakt op mi (zag um voor ut eerst toen ik 12 waz ofz is Escape from Alcatraz. K heb um ondertussen nog wel een paar keer gezien, en k vin um wel goei, the green mile (al eerder gezien in dit topic) vin ik ook geweldig. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
) ..... kan er ff niet opkomen, maar dat ze elke keer gaan vechten onder zo'n restaurant in de kelder (ofzoiets) en dat ze in een afgeracht huis wonen dat leeg stond? Ik weet niet meer helemaal hoe die ging, maar als je die bedoelt; die was zeker tof :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
Meesterlijke film, heerlijke plotwending. Net als in Donnie Darko en Requiem For A Dream.Verder moet je ook echt even kijken naar High Fidelity en Empire Records.. Heerlijke films allebei ![]() Kijk anders eens op IMDB ![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Mijn rijtje : Vangodlos Shrek Green mile En the ring vond ik echt een kutfilm... maarja was stoned en snapte der geen hout van :P
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 08:38 |
| PO's "Gereserveerd" wat zal het zijn. | RA-ART | Area 1337 | 174 | 1-11-2006 23:20 |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 20:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 20:34 |