| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| Wie gaat er zaterdag 4 oktober naar de pc dump dag? ik iig wel. --- Editje Thadeez: Ik heb het topic even een duwtje gegeven in de richting van een meeting. Aangezien iedereen die gaat, elkaar wel wil zien daar ![]() Thadeez |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| in de amsterdam rai www.pcdumpdag.nl |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| aaah fuck... moet ik naar n verjaardag.. beetje zitten vervelen en naar saaie familie verhalen luisteren tot we weer naarhuis mogen...
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als jij gaat, ga ik waarschijnlijk ook wel ff kijken, is dat een beetje betrouwbare handel daar? of allemaal van die ongure zaakies waar ze kapotte HDD's verkopen? teminste, als ik geld heb bedenk ik me opeens :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Zoals ik al zij: ik ben er dus nog nooit geweest en weet ook niet wat ik er kan verwachten....een 2e hands HDD kopen ben ik trouwens toch niet zo kapot van.... Ik weet zo niet of ik dat weekend wat te doen heb maar misschien kunnen we wat afspreken Widow....? ik nl weinig zin om daar in m'n eentje rond te gaan struinen.... Ik hoor 't wel ![]() |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Titlechange Lijkt me ook wel lache om weer es wat mensjes te zien daar. Ik denk wel dat ik mn kop effe laat zien altijd leuk, bakken afstruimen. Het is niet alleen ouwe zooi hoor, ook winkels die goedkoper dan normaal hun hardware wegdoen Vooral als je CDR's zoekt, kan je daar goed scoren.Altijd de moeite waard dus.
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pcdumpdag | wizz_kid | Area 1337 | 13 | 22-02-2004 02:34 |
| PCdumpdag: pics en verslag | the widow maker | Area 1337 | 26 | 14-10-2003 01:03 |
| PcDumpDag wie gaat er ook heen? | Masterslave | Area 1337 | 16 | 20-08-2003 20:41 |