| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
same heren maar dan nog neit één hele dag. (vakantie erbuitengelaten al was me LT wel mee maar zonder internet ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Omdat er niet één (1) uur staat heb ik maar dag gevote..... Ik zou echt in paniek raken als ik geen kabel-aansluiting meer had Nu ben ik dus bezig met GTA VC maar het geval wil dat m'n meissie het ook heel leuk vind en moet ik dus af en toe m;n pc "afstaan" (op haar PC draait 't niet lekker) Aan de andere kant zijn er natruurlijk genoeg dingen in "real-life", morgen (zat.) bv. ga ik een laminaat-vloer bij m'n broer leggen en we zijn daar toch wel een dag mee zoet, misschien ook een deel van de zondag.... maar dan begint ook Formule 1, iets waar ik m'n PC ook voor laat staan Het bezoekje aan OD en bv BACO met 2 mede CJers was ook de moeite waard, op zo'n moment laat ik m'n PC voor wat ie izz... Het gaat er dus om of ik "wat belangrijkers" heb te doen dan m'n PC, ja je leest het goed: ik vind m'n PC (met Inet aansluiting natuurlijk) zeer belangrijk :P ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Een dag of 2 zonder lukt 't nog wel zonder pc zonder dat ik agressief wodt enzo, maar daarna moet ik een internetcafe opzoeken, zo ook op vakantie. En dan kom je thuis en dan wil je eigen pc niet meer booten..... moet je Win2k nog heeeelemaaaal installeren voordat je eindelijk weer op je eigen bakkie kunt rammelen >/ |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
niet te spreken over RTL4 sbs en wat al niet meer voor onzin ...wat een troep ![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Als ik op vakantie ben kan ik echt wel 2 weken zonder pc hoor. Maar dan kruip ik er toch wel weer snel achter als ik weer thuis ben. Verder zit ik echt nooit een dag zonder, doordeweeks op het werk en 's avonds en in het weekend thuis... (niet zo veel als mijn vriendin er ook is ) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fan ketting hoe lang | performa | Elektronica Junkies | 2 | 26-12-2005 23:15 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 18:18 |
| Onderschrift te lang | Interstice | CaseJunkies Support en Feedback | 27 | 17-07-2003 21:46 |
| hoe lang blijft de XP1700+ nog leverbaar? | -PartyBoy- | Cooling & OC Junkies | 22 | 31-05-2003 00:04 |