| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| nah fill out the poll en plaats evt reacties!
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik game nog steeds het liefst op de pc. Ik ben van mening dat daar de beste gameplay op is voor de games die ik speel. Voornamelijk MOHAA, BF1942, Mafia..etc. Alleen voor Zelda pak ik de gamecube effe bij een maat van me.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| XBOX! definetely xbox live ruleeert echt en vooral MOrrowind (alhoewel het retevol bugs zit... gewoon inet te veel knoppen en t esnel achter mekkaar verschillende knoppen in rammen is enige wat je daartegen kan doen)\ verder natuurlijk pc gamen enne op xboxafzeikers reageer ik geeneens want degene die andere consoles afzeiken zijn losers want elke console heeft zen + en - punten.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| op de PC ofcourse! een up-to-date PC is sneller als een console, en kent alle (dan niet meer) op consoles mogelijke manieren van input! ook zijn praktisch alle spellen voor de PC te krijgen, en zo niet: dan usen we lekker een Emulator!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Console heeft geen muis, lekker is dat in 3D shooters. Een PC wel en daarom roeleert die.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| nou ik moet toch zeggen dat wolfenstein lekkere speelt op de xbox hoor... maar dat komt omdat je meestal op console's meer kogels kan verdragen...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Op de PC natuurlijk. Altijd beste graphics, Makkelijk updates binnen halen, netwerk spellen, mee tenemen naar LAN.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Alleen jat ik de gamecube van me broertje ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Monster (Westland)
| Bij een console is de reactie van de mannetjes traag omdat je eerst 30 duizend knopjes moet indrukken voor dat je kan richten en kan schieten bij pc is het heel simpel draai je muis en klik dat gaat lkkr snell :P
__________________ Game and Mod till you die in heaven you can injoy your work and Game on your modded PC all the time specs 1.5 Ghz @ 1.8 Ghz Geforce 4 TI 4200 128 DDR 19" Screen Dolby 5.1 Surround an Game Like A God |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik vind de pc toch handiger dan consoles, vooral de snelheid van de muis is (bijna) niet te evenaren met een controller in schietspellen. Ook de 5.1 is lekker handig, je hoort de mensen ook beter van achter aan komen enzo en met een headset is het ook lekker handig communiseren. Dus PC at first place for me!
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| PC voor mij tegenwoordig, de laatste tijd..... idd de input, het spelen met de muis+tobo= snelheid etc. etc. (al kun je voor steeds meer consoles een tobo& muis krijgen !) Behalve mijn PC's heb ik aan consoles het vlgnde liggen: - PSX (gedeeld met broer) -SEGA SATURN -SEGA DREAMCAST -Nintendo 64 (gedeeld met broer) - de beschikking over een PS2 - 2X Game Boy... oh nee, telt niet mee PC roeleert gewoon ! Het lijkt misschien wat patserig al die (deels verouderde) consoles maar er zit overal wel een verhaal achter; de SATURN bv doe ik nooit weg omdat ik het spel "Panzer Dragoon" 1/ 2/ SAGA heb en soms nog speel, ook ben ik voor tweede hands spellen er speciaal voor naar Londen geweest 3 jaar in a row :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke game speel jij? | Edje | Software Junkies | 99 | 5-08-2007 02:14 |
| FPS showen in games? | Sendar | Software Junkies | 2 | 25-03-2007 16:13 |
| Free online games; wat speel jij? | uJay | Area 1337 | 21 | 9-01-2006 21:45 |
| [Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 31-05-2004 15:37 |
| Eigen games? | Spike | Software Junkies | 11 | 11-03-2004 14:30 |