| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| dit is mijn laatste nieuwe: dag ! ik ben Jana. ben 2 jaar trug uit polen gekomen en bied mij zelf lichaam aan om lekker leven te kunnen leiden. voor kleine vergoeding kun jij met mij plezier maken wat jij wil! ik ben voor veel in. ook met vriendin (gratis) als je wil. ik ben mooi en 22 jaar blond en slank en ik vraag vanaf 20 euro. kan mij zelf verplaatse en ook bij mij komen als je wil. om contact te maken met mij stuur met mij SMS met deze text: REG JANA naar de nummer 4060 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dagelijks een stuk of 6 van die mails met die (virus)screensaver! Mails van bedrijven die zeggen dat ik mijn website bij hun moet aanmelden omdat ik dan meer bezoekers krijg en dagelijks ICQ berichten van geile anne of magriet die cybersex willen hebben ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() Zet gewoon je filter zo dat alles in je junk komt behalve mensen uit je adressenboek
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Lol, 294 mailtjes :P Ik krijg niet veel spam, maar sinds kort idd dat vann Norton, dat geen norton is... :P Maar mailtjes van 46/47 kb open ik geeneens meer ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Spam op het forum | GC_Vos | Area 1337 | 16 | 8-02-2008 22:15 |
| Spam ! | Dylan- | Software Junkies | 9 | 19-04-2006 21:54 |
| Spam | YazooWillie | Software Junkies | 6 | 14-10-2003 09:37 |