| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Je kunt van hun website www.beatallica.org de liedjes GRATIS downloaden.... Echt heel vette shit... ENJOY |
|
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
meer klasieke Metallica met Beatles lyrics... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| het zal me een scheit wezen wat mensen er van vinden, maar de beatles zijn goed en metallica is goed dus dit is opperlol =D ow en btw dit kan best door als muziek onder een skatevideo hoor, en dan nog er word ook hiphop en drum-n-bass onder skatevidz gezet dus echte "skatemuziek" bestaat helemaal niet.....
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| zeer zeker gaaf! Ben zelf grote fan van metallica! Ben al naar berlijn geweest voor hun concert en ga ook naar gelredome en antwerps sportpaleis! Ik heb ergens nog n cd'tje liggen van een of andere band die abba teksten op Metallica muziek heeft gezet, is ook wel grappig. (kan zo gauw niet op de naam komen van die band) |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
edit: lama, das die band die Metallica met een symphonieorkest heeft gedaan. (eerder dan Metallica zelf, en met de oude Metallica nummers) | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Apocalyptica speelde Metallica nummers met vier cello's en heeft op zich dus helemaal niets met een symphonie orkest te maken. Ze spelen overigens niet alleen oude Metallica, maar ook vrij recente Metallica (daar valt het Black Album imho onder), eigen nummers en materiaal van bijvoorbeeld Sepultura, Megadeth en Pantera. Inmiddels schijnt de band teruggebracht te zijn tot drie musici. http://www.apocalyptica.com Het hele Beatallica verhaal is al zo oud als de weg naar Rome maar blijft wat mij betreft zeker de moeite waard, luisteren dus! ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] XFM Music Machine | Merroc | Casemod Project Logs | 18 | 7-09-2006 17:26 |
| niet echt elektronica.. | geek-style joris | Elektronica Junkies | 1 | 23-06-2006 18:53 |
| Xpeaker Professional Music Kit | R@mon | News & Review Junkies | 15 | 31-05-2004 01:07 |
| Het grote -> Je favo music. | T-Mug | Area 1337 | 19 | 24-02-2003 20:15 |