| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik zat net een nummer te downloaden van het internet (het nummer heb ik zelf ook dus het is niet illegaal )En dat downloaden duurde maar 1 seconden, hoe kan dit, kan iemand hier een verklaring voor geven? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| mischien dat je hetzelfde bestand al een keer voor 99% had gedownload maar dat je hem niet helemaal heb laten afmaken en dat toen je hem weer aanklikte hij nog maar een paar kb moet downen ofzo? dat heb ik ook wel is gehad met dat inet explorer download ding.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| |
| |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je een bestand aanklikt om te downloaden in Internet Explorer dan begint ie meteen te downloaden, terwijl je nog een bestandsnaam op moet geven. Als je daar lang over doet kan het hele nummer al gedownload zijn voor je het download-scherm krijgt. Het kan ook gebeuren als je achter een proxy zit, dat iemand anders het gedownload heeft en dat jij het dus direct van de proxy download.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| downloaden | rzenith | Software Junkies | 7 | 5-01-2008 03:11 |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 15:45 |
| Downloaden | oObreezerOo | Software Junkies | 7 | 13-06-2005 13:27 |
| I/O voor LCD? Waar te downloaden | brantje | Software Junkies | 6 | 30-10-2004 14:59 |
| Snelheidsrecord: film downloaden in 7 seconden. | Freakazoid | Area 1337 | 21 | 16-10-2003 21:46 |