| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| In het kader dat het niveau in mijn ogen de laatste tijd ietwat naar huiskamer niveau gaat zal ik er een schepje bovenop doen met dit topic. Uiteraard ben ik me bewust van het feit dat boven de 17 centimeter er niet bijstaat en dat juist de meesten hier in die categorie zullen vallen. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| nog ff en we krijgen topics van wat is jouw favo merk condoom of hoevaak doe jij het in de week ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #5 (permalink) |
| Ik zal als ik tijd heb jou eens uitleggen wat een snikkel is PO hahahahahahhahaaha p.s. De weduwe maker heeft geen snikkel hahahhahahaha
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| |
| | #9 (permalink) |
| Heren graag weer ontopic zal later wel een poll openen over gebruik van tongetjes ![]()
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik weet niet hoe lang die dingen zijn, ik vindt voorral die pinda's niet zo lekker, geef mij maar een twix
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoelang staat jouw pc al aan? meet het hier! | Stitch | Area 1337 | 26 | 31-05-2004 15:54 |