| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| m'n chieftec kast: even veel geluid als 4 coolermaster casefan's op 5v een zalman cpu-cooler met de fanmate helemaal dicht en een seagate baracuda 5 een enermax @ onhoorbaar (doodstil dus )m'n koffermod: een teringherrie dankzei de sibak-cpucooler die erin zit ![]() m'n koffermod over een tijdje: evenveel als 4 bitspower casefan's op 7v (letterlijk onhoorbaar) 2x seagate HD's een onhoorbare chieftec voeding. (wederom doodstil ) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| mijne super veel maar dat komt door die delta fan die ik op overdose heb gewonnen met de tombola :P, die ook al in de review stond: LINK
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Het geluid van een Eheim 1048 en het geluid van een WD Spec. Ed. series HDD samen, is al het geluid van mijn PC. En das weinig ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| eerst kon ik m tot onderaan de trap horen. nu heb k fanbus, en is ie al wat stiller, zitten 2 fans in @28db, en 1 grote die hendig veel kabaal maakt, en nog een hele stille, maar daar hoor je de lucht van stromen door zo'n ventilatiesleuven bovenin de case. mn cpu-koeler maakt nog t meeste lawaai... tis dan een x-dream @ 5volt, maar op de een of andere manier zijn de fanbladen scheef ofzo ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Te veel lawaai ![]() - 2 rpm geregelde fans in m'n voeding (normale qtec fan's maken een ****** herrie )- Zalman cpu koeler fancontrol op de laagste stand - 2 40 mm fan's om m'n hd te koelen - 1 40 mm fan op m'n gpu @ whocarez ik stoor me niet aan het geluid van mijn speakers jij wel dan ? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Als al mijn PC's aanstaan, hoor ik eigenlijk nog steeds alleen het zachte zoemen van de PSU ventilator van de MoBorg..... Ik heb alles lekker stil gekregen dacht ik zo.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| oude PC maakt raar geluid bij opstarten? | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 4 | 12-11-2007 19:02 |
| Het "ratelt jouw nb ook bij het scrollen" - topic | Spike | Cooling & OC Junkies | 30 | 5-02-2005 13:02 |
| Het GROTE wat is jouw CPU temperatuur met deze hitte topic | the widow maker | Hardware Junkies | 20 | 9-09-2003 03:36 |
| Het grote wat zijn jouw compu speakers topic | DJD xtreem | Area 1337 | 69 | 28-08-2003 20:30 |
| pc maakt het geluid van een straaljager | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 17 | 12-06-2003 13:48 |