| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| Aangezien we nu al een topic hebben over AVATARS hebben en ik al een tijdje benieuwd ben naar hoe de bezoekers van CJ aan hun Nick komen open ik dit topic. Laat ik dan ook maar zelf aftrappen. :P Ik verzamel(de) alles van Thunderdome (heb alle CD's en koop de nieuwe ook nog) was mijn Nick als Thunderman al snel geboren, alleen had ik toen ik veel Return To Cstle Wolfenstein speelde wel eens de pech dat een ander dezelfde Nick had, en dus vaak voor de ander werd aangzien. Ook was ik af en toe bezig met 303 drumcomputers (ben inmiddels alles weer vergeten) en vandaar Thunderman_303. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Tja, vroeger was m'n nick altijd Mr666, ik ben crewmember geweest bij een fxp group ( SPuiTKaK!-FxP )en die nick had ik zelf al daarvoor maar werd nu aktief gebruikt. (deze kwam vanuit m'n interesse destijdsvoor het occulte etc.) Later heb ik een poging gedaan om een elektronica website op te starten (www.circuitsnl.tk) maar deze is helaas in het stof geraakt door te weinig tijd ![]() Vandaar dat ik de nick circuitsnl had. Ik kwam op casejunkies uit nadat ccmod ter ziele was gegaan en was meteen verliefd op de site. Na enige tijd kreeg ik zelfs de vraag of ik moderator wilde worden van het elektro forum. Aangezien ik met m'n nick m'n eigen site wilde gaan spammen heb ik ervoor gekozen om de nick te veranderen. Lampje leek me wel een toepasselijke naam en ben sowieso verknot op willie wortel verhalen, tadaa, de nick lampje is geboren avatar is hierdoor ook duidelijk denk ik.Verder ben ik op chatboxen te vinden als "natte truus" ...euh, shit, dat had ik niet hoeven zeggen ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Het spel Serious Sam the First Encounter heeft een MP functie, en daarin zitten een aantal standaard namen waaronder TheWidowMaker (aan elkaar). Aangezien ik dat spel echt goed kon en het ook leuk vond, ben ik die nick overal gaan gebruiken, maar dan los. Die heb ik nu ongeveer 1,5 jaar in gebruik, op elke site waar ik me reg, doe ik dat dus onder die naam.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Geen idee eigenlijk hoe ik er aan kom.. ik geloof dat ik het een keer tegen kwam op internet ofzo en dat ik het wel een coole nickname vond Maar ik gebruik de nick Demoniac nu al bijna 4 jaar en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| mijne komt van die jongen van team rocket, die heeft als nick squid, omdat ik ook wel beetjuh mollig ben en zon vierkant brilletje heb was die nick ookal naar mij gegooit (ben niet klein en blond)
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2003 Locatie: maastricht
| De mijne is Petzl geworden omdat Petzl een heel bekend merk is in het klimcircuit. Ze maken echt alles van hoofdlampen tot klimgordels. En aangezien ik heel veel aan klimmen doe en zo 1,2,3 niet op een nickname kwam ging ik rondkijken in mijn kamer en daar zag ik mijn klimgordel van Petzl liggen, mijn nickname was geboren. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik aan mijn nick ben gekomen :P tis iig niet in verband met de vuurwerkramp in enschede, want ik had die nick al ver voordat dat gebeurde. ik ben er iig na veel nadenken op gekomen. ik dacht, moet niet zo'n n00bnick zijn, misschien iets heel erg gebruikelijks maar dan vaag gespeld. iig dat is wat ik me herinner, waarom het FireWurX is geworden weet ik niet meer. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik heet al m'n halve leven (9 jaar duz ) Strakke-Wappie, in vriendenkring afgekort tot Swappie.Ooit heeft iemand me eens zo genoemd toen m'n ma me m'n kop had kaalgeschoren, en 't is altijd zo gebleven. Oh jah, k heette ook n paar maandjes Zodiac The Anemoniac, een samenvoegsel van de seriemoordenaar, een zeeannemoon (naar m'n toenmalige kapsel ) en the anemaniacs, maar die naam vin ik niet cool genoeg ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Als je de film ''The Rock'' kent (Nicolas Cage, Sean Connery, etc....), dan weet je waar mijn nick vandaan komt Daar speelt een vent in, en die heet in de film: Francus X. Hummel Dus toen was het gauw verzonnen he!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik ben in m'n n00b tijd op GoT actief geweest onder de nick je11e (met @hotmail.com erachter heb je m'n email, dus vandaar), ik poste toen bijna nooit, en las alleen maar, dus nick boeide me ook niet echt. wel speelde ik veel CS, en gebruikte daar allerlei namen, op het gegevenmoment was het eind van het schooljaar, en ik wist 2 maanden van te voren al dat ik zou blijven zitten, slogan op dat moment was: HET IS FEEST!, dat was toen ook m'n CS naam geworden. Nadeel was dat alle buitenlandse spelers gingen vragen wat er nou in je nick stond.... toen kwam een gozer op een server met het idee: maak er -PartyBoy- van, dan begrijpen hun het ook, ik doen, en het is zo gebleven. Eerst m'n Nick @ GoT aangepast, en toen een hele tijd later hier regde lekker dezelfde nick gehouden. BLAAT (lang verhaal :P) edit: in deze tijd was JackAss nog lang niet zo bekend, en werd de link naar jackass partyboy ook nog niet gelegd, daar komt mijn nick dus NIET vandaan :P |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tja... toen ik online ging moest ik een naam hebben voor napster (3 jaartjes oid online nu) en gezien ik toen wel into The Prodigy & Junkie XL was, werdt men nick dus Firestarter_XL. maar omdat dat zon bek vol is (ook om te tikken) had ik het later afgekort naar FXL.. die nick heb ik tijden op irc en direct connect gebruikt.. tot een kennis van me op irc me fixel begon te noemen... hij vondt dat FXL een beetje een tongenbreker, vooral als je eens naar anime meetings gaat enzo... en ik kon em geen ongelijk geven, dus heb ik er maar FiXeL van gemaakt ![]() nick gebruik ik nu een jaar of 1½ nu, en hij blijft... anders moet ik weer een ander frontje maken voor mn baybus :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nick change | PTR | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-10-2007 17:25 |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 13:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 11:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 17:22 |
| Welke nick? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 6 | 28-01-2004 18:17 |