| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #64 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #68 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |||
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| mijn nick komt van een jaartje trug. BLACK:ik hielt me toe nog bezig met optish tunenen van mijn scooter mijn scooter was zwart MAGIC:ik speelde vroeger altijd met van die doosjes daar kreeg je een hoed bij en een nep konijn maar ben er nu nog niet achter hoe ik die konijn uit die hoed krijg zonder foutjes te maaken zal wel aan mijn liggen vandaar black magic |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| uzuri is één van de 18 gorilla's waar ik in het dagelijks leven voor zorg. Het is de eerste waarvan ik me herinner dat ik betrokken was bij de naamgeving (ruim negen jaar geleden), en de naam heeft me altijd aangesproken. Uzuri betekent trouwens zoveel als goedheid of schoonheid in het Swahili en nee, ik vind niet dat die betekenis bij mijn persoontje past. Voor alle duidelijkheid: het wordt uitgesproken als oezoerie.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
By the way, het is een mooie naam
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| ik had fusion bed8 dus voor DBZ maar von da nie zo geweldig toen maakte ik er van la_fusion dus op zijn frans uitspreken!! maar jah dat betekent dus de samensmelting de evolutie of zoiets en jah klinkt wel geinig, is nu al enkele jaren in gebruik
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Mijn nick is eigenlijk gewoon verzonnen, maar ik ben nooit zo creatief met zulke dingen .Volgens mij kwam het voort uit syzwarez, wat ik een jaar of wat terug bedacht had als naampie voor een site. En ik als beheerder was dan syzzer. Vind het eik niet zo'n fantastische nick, maar bij gebrek aan beter dan maar deze .
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nick change | PTR | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-10-2007 18:25 |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 14:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 12:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 18:22 |
| Welke nick? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 6 | 28-01-2004 19:17 |