| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Die van mij komt van mijn naam vandaan: Martijn. Martijn werd al snel Martino en Martino werd al snel TiNo. Dus nee, ik rij niet in een oude opa mobiel (Nissan Almera Tin maar in een Seat Ibiza Cupra :P Daarom ook wel bekend al Cupra op andere fora. |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
| Die van mij is redelijk makkelijk... Mijn eerste waterkoelsetje had de naam Magnum390... Ja, en toen........ Daarvoor heette ik, bij GoT, gewoon roelandstoter.... Ik heb het nl. niet zo op nicks... Het maakt mij allemaal geen zier uit,.... Dus als iemand voor mij een originele nick wil bedenken ?? ![]() |
|
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb mijne *geleend* van de gitaarist Wes Borland omdat ik vind dat die gast echt een vette gitaar speler is en ook ze face make-up vind ik echt super. Omdat ik hoop ooit nog is gitaar te kunnen spelen als hem heb ik zijn nick maar gebruikt. De nick komt eigelijk uit een serie uit de 70's. Ik weet niet meer precies welke. Het betekent igg taal (tongue) van (of) colicab, ik heb geen flauw idee wat dat betekent want het stond nergens in een woordenbook dus ik neem aan dat het iets van een naam is. me vrienden noemen me iegleijk altijd Ben omdat er eigelijk niet echt een kortere nick te bedenken is (heet eigelijk Benny). Op inet word ik meestal tongue genoemd of Colicab genoemd. anyway zo ben ik dus aan *mijn* nick gekomen. Tis alleen wel iedere keer een piep eind typen [edit] nou ik zo is rondkijk ben ik geloof ik degene met de langste nick [edit]
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Tongue taal? Language toch?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Eigenlijk ben ik nog niet zo lang met kompjoeters bezig, eigenlijk pas toen ik m'n meissie leerde kennen zo'n 7 jaar geleden, zei had er één. Omdat ons huis te klein was voor ons tweeen zijn we verhuist naar een groot fancy appartement in A'dam Osdorp. Daar kocht ik ook m'n eerste pc (P3 600) tja, en toen had ik ook een nick nodig, we hadden nml meteen kabel aangevraagd. Ik wist echt niks te verzinnen maar kwam toen op het idee de naam van ons app. complex te gebruiken nml: Mirador hetgeen in het Spaans betekent: "Zicht op goud" Ik heb dus alleen de "a" vervangen door "4" en geloof me: toen wist ik nog niets van 1337-taal Ik heb weleens gedacht om 'm te veranderen maar het probleem is dat iedereen je al kent onder deze naam...... Ik zal dus voor EEUWIG Mir4dor blijven heten........eeuwig ja ! |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
denk goed na over je nick, hij zal je eeuwig blijven achtervolgen ![]() | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| ik was ooit "the master of dysaster" (ja van hackers :P) maarja toen kwam ik op een of ander piep forum (begon dat niet met een T en dan een W) en daar was deze nick te lang voor . en ondertussen begon ik ook eens wat te mixen en zo werd ik dj_dysaster ![]()
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Om een lang verhaal kort te houden: Ik wordt door me maten Eer genoemd ipv Eric en toen heb ik er een keer gassie achtergeplakt en dat is nu al zo'n 3-4 jaar mijn nick :P Ik vind'm zo best, en iedereen kent me onder deze nick |
| | |
| | #45 (permalink) |
| ut leuke is dat ik op me school ook wel wid of widow word genoemt omdat een paar gasten van een ander forum me kennen :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nick change | PTR | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-10-2007 18:25 |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 14:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 12:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 18:22 |
| Welke nick? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 6 | 28-01-2004 19:17 |