Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-09-2003, 22:24   #16 (permalink)

Standaard

nou, mijn nick:

ik speel al een aantal jaartjes unreal tournament, nou was er daar een legendarische speler uit EoF, genaamd Ultim@. Hij was echt super goed maar op een dag stopte die gewoon met ut, ik heb toen met hem gepraat en gevraagd of ik zn nick kon "overnemen". Hij vond t goed en sindsdien heet ik Ultima, in herinnering van Ultim@
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 22:34   #17 (permalink)

Standaard

Toen ik nog klein was had me broer een commodore 64, ging ie een spel spelen dan kwam voordat het spel begon er altijd even een tussen scherm voor van degene die het gekraakt had
daar stond dan niet de echte naam maar een nick van de kraker, mijn broer besloot toen in spelletjes daar waar hij een naam moest invullen bij zijn highscore ook eentje te gebruiken, dit werd Mr.Stallone (vanwege de rambo films)

Toen een keer had ie enorm geld gebrek en bood ie me aan zijn C64 te kopen van hem, dat heb ik gedaan. Als ik daarna een spelletje speelde voerde ik simpelweg dezelfde naam in.
Zo deed ik dat een paar jaar later ook op me amiga, en toen ik in 1997 een pc kocht en internet erop gooide ging ik chatten op yahoo. Raad eens welke nick ik toen aannam?

Yup, Mr.Stallone

Toen na een tijdje die naam gebruikt te hebben besloot ik een andere naam aan te nemen in icq, want gespiert zoals Stallone ben ik niet.
Nou je wil niet weten hoeveel mensen mij commentaar gaven op icq, dus ik veranderde het snel terug naar Mr.Stallone
Oud 11-09-2003, 22:53   #18 (permalink)

Standaard

Bij mij denk iedereen altijd gelijk aan de vetste film ooit, namelijk The Matrix. Maar dat was eigenlijk niet hoe ik aan mijn nick kwam. Toen ik voor t eerst internet kreeg was ik bezig met t spel Dungeon Siege. En omdat ik er eigenlijk heel nieuw was met die spellen online heb ik de naam NEO genomen. Helaas is die nick natuurlijk op alle forums al aan iemand anders toebedeeld, dus heb ik er op forums maar Mr. voorgezet. In spellen is de nick altijd wel blijven hangen ( want hij is gewoon uber: lekker kort en makkelijk te onthouden ), dus als je met UT2003 een keer NEO tegenkomt, dan weet je t!!
Het is wel chill om altijd met 'the One' vergeleken te worden, want ik ben natuurlijk net zo goed!!
Mr. Neo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 22:58   #19 (permalink)

Standaard

Mijn doopnamen: R.A.M. - in games speel ik meestal als |2@]Y[po.

(Mijn grote jeugdhobby was voetbal. Daar kreeg ik al snel de bijnaam Bulldozer vanwege mijn wendbaarheid en subtiele spel. Maar da's niet zo'n beste naam op een site voor casemodders. )
|2@]Y[ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 23:05   #20 (permalink)

Standaard

Eh...... Geen idee eigenlijk, it just popped up.....
Oud 11-09-2003, 23:09   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan
Eh...... Geen idee eigenlijk, it just popped up.....
net zoiets als Piet Potlood? :P
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 23:19   #22 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Het begon allemaal op de middelbare school, ongeveer in de 3e klas. Ik begon met een beetje grafitti art, en moest een ID hebben Dat werd Dest (eerste letters van Dennis, en laatste letters van List). jaartje gebruikt en toen werd het om onverklaarbare redenen door vriendenkring omgetoverd naar Deez. daar kwam Tha voor en voilá.

Nu, 7 jaar later, nog steeds vol in gebruik. Ik ben nergens met andere namen bekend, omdat ik enkel deze gebruik.
Oud 11-09-2003, 23:29   #23 (permalink)

Standaard

Ik heb mijn nick gewoon serieus uit een woordenboek. Ik wilde iets dat een beetje paste bij Utopia. Dus niet zoiets onwijs nieuws ofzo. Gewoon woordenboek in het engels opengelegd en M is wel ongeveer het midden. Mantlet betekent zoiets als 'borstwering'. Vond ik wel bij de geest van het spelletje passen.
Oud 11-09-2003, 23:33   #24 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mantlet
Ik heb mijn nick gewoon serieus uit een woordenboek. Ik wilde iets dat een beetje paste bij Utopia. Dus niet zoiets onwijs nieuws ofzo. Gewoon woordenboek in het engels opengelegd en M is wel ongeveer het midden. Mantlet betekent zoiets als 'borstwering'. Vond ik wel bij de geest van het spelletje passen.
Ik weer het liefst geen borsten
Oud 11-09-2003, 23:35   #25 (permalink)

The_Resetter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squid
mijne komt van die jongen van team rocket, die heeft als nick squid, omdat ik ook wel beetjuh mollig ben en zon vierkant brilletje heb was die nick ookal naar mij gegooit (ben niet klein en blond)
errr team rocket ???? je bedoelt toch niet pokemond he
Oud 11-09-2003, 23:36   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Stallone
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mantlet
Ik weer het liefst geen borsten
Het is nog erger, het is een kogelvrije borstwering. Typ het maar eens in bij google onder afbeeldingen, je krijgt alleen maar oude tanks en kanonnen.
Oud 11-09-2003, 23:50   #27 (permalink)

Standaard

eerst auto's, pak pc's er tegenwoordig maar bij...
BeuNdeHaaS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-09-2003, 06:50   #28 (permalink)

Standaard

vroeger keek wel eens star trek... toen ik dus een nickname zocht ben ik is de namen af geweest die ik wel eens tegen was gekomken.... ik wou iets unieks.. dus koos ik voor Species .... alleen omdat ik de code niet meer wist heb ik zelf er gewoon wat achter gegenereerd.. zo onstond mijn naam.. enigste probleem.. dit was 5 jaar geleden toen ik nog haast geen woord engels kon.. en dus voor de donder niet wist hoe ik het moest schrijven..

zo ben ik dus naar de nederlandse vertaling gegaan en kwam er Soort 5279 uit...

alom zit ik er nog wel over te twijvelen om mijn nick te gaan veranderen in Species 5279.. dit alleen een probleem wordt omdat ik op zo'n 13 forums rondhang..

There is ONE DJ to rule them all !!
DJD xtreem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-09-2003, 07:54   #29 (permalink)

Standaard

gewoon je huidige houden, that's you man!
Oud 12-09-2003, 10:39   #30 (permalink)

Standaard

Hoe ik er aan kom eerder hoe kom ik er vanaf.

Vroeger is een kennis van mij begonnen met een warez site whocarezwarez.co.uk

WEgens tijdgebrek heb ik deze toen overgenomen en ben toen uitgedroeid tot een ftp dump van 400gb aan data en allemaal voor nob. ja je was verplicht 1x te voten en dan werd je gelijk naar het login scherm geredirect.

Tot ik op een zekere dag een brief van de bsa in de bus kreeg of ik zo vriendelijk wilde zijn om me site te sluiten. Ik denk ach dat valt wel mee dus vrolijk site in de lucht gehouden.

Week erop weer een brief toen maar serieus na gaan denken. Kreeg ik de dag erna een telefoontje of ik nu de site wou sluiten anders zou ik een prent van 100.000 gulden krijgen of 2 jaar gevangenis straf.

Ik flink geschrokken gelijk site de lucht uit gehaald en ook nooit meer mee verder gegaan, heb toen de domein naam verkocht en wat er nu mee gebeurt ik weet het niet meer.

Wat ik wel weet is dat ik niet meer op inet kan surfen zonder iemand die met me meekijkt. >/

Sindsdien heb ik dus de nick whocarez en die is wereldwijd zo'n beetje bekend wel lache.
whocarez is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nick change PTR CaseJunkies Support en Feedback 1 25-10-2007 18:25
Nick Change aub M&A CaseJunkies Support en Feedback 1 25-09-2006 14:20
Nick-Change Bowyer CaseJunkies Support en Feedback 3 4-09-2006 12:53
Nick Change geek-style joris CaseJunkies Support en Feedback 2 24-07-2006 18:22
Welke nick? tongue_of_colicab Area 1337 6 28-01-2004 19:17

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.