| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik ben sinds vanmiddag 15.50 uur een gelukkig bezitter van de Zalman ZM-RS6F theatre 6 Surround headphones, en ik moet zeggen dat dit toch wel een ontzettend tof hebbedingetje is. de geluidskwaliteit haalt het dan niet helemaal bij me Technics hoofdtelefoon (voor op me minidisck) maar de dolby surround is er wel degelijk.. ik hoorde ook dat er geen bas in dit ding zou zitten..... MIS, het oorsmeer dreunt van diep in me hoofd naar buiten... De hoofdtelefoon voelt stevig en solide aan en zit lekker (zelfs nu na 4 uur nogsteeds) geluidskwaliteit mag dan niet zo goed zijn als eenechte 5.1 set maar het is echt een fantastisch alternatief.. ik ben ook zeer tevreden over de levering (space promotion & tgp post) helemaal onbeschadigd en binnen 24 uur in huis, gister om half 5 besteld ![]() daar bestel ik vaker wat onder rembours heefd dit geintje me 67,50 totaal gekost en het is iedere cent waard. het enige nadeel/voordeel is dat je absoluut niets meer van de omgeving hoort als je een spelletje speeld of een film kijkt.... ik moest op mijn schouder geklopt worden om mijn ogen van mijn beeldscherm richting klein broertje te wenden want zn gekrijs hoorde ik niet.... ik ben benieuwd of er forum genoten zijn die dit apparaatje ook in handen hebben gehad. greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ff op zalmantech.com gekeken: Ziet er op het eerste gezicht beetje lomp uit. Maar met drie speakers heb je wel wat geluid! Vind hem niet zo mooi, en heb liever een surround sound setje...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Woempt dat ding echt? Ik weet niet wat voor high-tec speakertjes erin zitten, maar hoeveel hertz kan ie als laagst nog aan?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| ding roelt, echt, en nee technics is goed voor MD maar kost ook wel meer :P stereo is dat super voor amar als jij wil CS-e of zo iets of een 5.1 film kijkt dan is die zalman PHET ik ga um ook halen als ik mijn slalaris heb ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik ga hem denk ik ook kopen ja, leuk voor LAN's en voor thuis als je geluid weer is wat zachter moet ofzo. Z'n looks heeft ie iig al wel mee!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 5.1 Headphones, tweede editie | Hummel-X | News & Review Junkies | 0 | 7-07-2004 21:16 |
| Surround | bundy | Area 1337 | 12 | 21-11-2003 18:39 |
| PC op home theatre | Mantlet | Hardware Junkies | 4 | 28-06-2003 23:37 |