| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003
| neej hoor hulde aan spacy en pixxa maar dit vindt ik weer wat minder, ik zou mijn leds morgen bij pixxa gaan halen: [20:31] spacy - is 50k LEDs aan het sorteren zegt: phant0m zal z'n spul per post gaan krijgen Pixje % /usr/need/sex // op toetsenbord geslapen vannacht // nrg-drank te kort !!! // vanacht met 265 kb/s gedownload zegt: je bent waarschijnlijk per ongeluk omgewisseld met pureoptical spacy - is 50k LEDs aan het sorteren zegt: vergipsing van mij spacy - is 50k LEDs aan het sorteren zegt: dan heb jij ze donderdag of vrijdag in huis zomaar liggen PO zijn ledjes in rotterdam en die van mij in Assen ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Jippieeeeeee, hier maggik tenminste zeggen dat ik er ook al vet lang op zit te wachten, niet dat ik het erg vind, maar bij de blokker zag ik vandaag int krantje dat er een of andere mooie doos met vakjes in de aanbieding is, denk dat ik die overmorgen maar ff ga halen. (morgen moet ik tot half 5 op school zitten )
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ik ging laatst nog naar lan ik vroeg hem of ik ze voor die datum kon hebben, jaa hoor even mailtje stuuren ik herrinner hem er een paar keer aan en wat denk je VERGEET die lambal het dus nu krijg ik ze ASAP maar ondertussen licht er nix in de bus k hoop morgen.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| IA actie zelf is een genot geweest om naar te kijken...vind alleen de afhandeling belachelijk lang duren. Zitten ondertussen al 3 maanden te wachten terwijl ze een maand geleden bijna alles al binnen hadden behalve een paar UV led's waardoor de rest die geen UV led’s had nog eve een maandje extra kon wachten…en zij ons maar lekker maken met die pics op GoT ..! |
| | |