| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
ja idd... maar word wel GEK van die loosers. echt jesus man. kijk ik wacht ook op mn ledjes, maar dit slaat natuurlijk weer nergens op dat gezeik dan. ik heb trouwen ook nog STEEDS geen leds : ( (en nog te weinig besteld ook!) nahja ik ga drvandoor, moet nog ff wat posten in ons nachtelijke offtopic threadje : ) | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind het niet zo erg eigenlijk.. totaal geen haast.. ik doe ook alleen maar meer kewle ideeen op voor mn mod. heb trouwens gisteren 2 desktops van Compaq gekocht op de V&A op tweakers. de ene wordt servertje, de andere geen idee maar ga dr wel flink aan modden :P
__________________ Dus... |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| jaaaaaaaaaaaaaa, kwam vanmiddag ineens de buurvrouw aan de deur met een pakje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En daar zaten dan de ledjes in, wat zijn ze mooooooooooi, kheb er zelfs al eentje gesloopt (adapter van me imp 350 is geen goede tester).
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| JAH JAH JAH WRIJF HET ER MAAR IN LUL. (geintje) Ik wil ook leds : ( als ik dat zo gelezen heb is spacey van plan er nog 2 maanden aan te besteden oid. belachelijk. maar ja, als ik ze heb is het naturulijk allemaal weer goed ![]() |
| | |