| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Een Avatar geeft grafisch een extraatje aan je imago op fora. Iedereen heeft wel een verhaaltje dat schuilt achter zijn/haar avatar. Zet hier neer waarom je nou juist die avatar gekozen hebt om te gebruiken op CJ en evt ook elders ![]() Of je bent iemand die om de zoveel tijd een andere avatar insteld Ik kick off: Aangezien mijn gekte van Tamiya en peugeot 206 een mixture van beiden. Een Tamiya TA03FS Peugeot 206 WRC :P gevonden als 400x500 plaatje op google, even resized in fotosoep, en hier als avatar in gebruik ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| jaartje geleden ging ik naar een lan, en keek ik op m'n kamer rond wat ik allemaal mee ging nemen, daar zat een trol bij, die z'n haar ik ooit eens met secondelijm heb bewerkt ![]() toen waren er daar een zooi foto's van dat ding gemaakt. toen ik begon aan m'n eerste CM (zelfde tijd) had ik die trol (bij gebrek aan tux) ook hier en daar op de foto gezet, toen meteen maar als icon ingesteld , en toen ik @ CJ kwam mocht ie hier ook voor icon spelen ![]() ik moet trouwens nog steeds een keer een betere foto van dat ding hebben :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2003
| Mijn icoon is weer een nieuwe: eerst had ik een Oompa Loompa als icoon, daarna had ik Purple Pussy als icoon, maar hier op CaseJunkies heb ik deze maar genomen: hij sprak me aan vanwege a) de transformer b) het poesje c) de actie en d) de loop.Hiervoor heb ik nog andere iconen gehad (o.a. sommige erg bekend gewordene) maar da's niet van toepassing meer.
__________________ Oompa, Loompa, doom-pa-dee-do; I have a perfect puzzle for you; Oompa, Loompa, doom-da-dee-dee; If you are wise, you'll listen to... ME! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| de mijne is een foto van mij met mijn vriendinnetje. hier hecht ik toch wel heel veel waarde aan. net zoals ik veel waarde aan casejunkies hecht. daarom die foto op casejunkies.
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Er werd me eerst weleens verteld dat ik op Mr.Bean leek Toen zat ik nog wel bij hardwareinfo in het forum met een avatar van Mr.Bean (Rowan Atkinson), heb ik hier ook even gehad Nu heb ik voor me vriendin een ringbaardje laten groeien en heb ik meteen me avatar maar aan gepast naar blackadder V(Rowan Atkinson), vanuit de gelijknamige serie op tv blackadder
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [spel] Het grote 4 woorden post verhaal! | Bartjez | Area 1337 | 244 | 2-10-2006 12:33 |
| brakke avatar -_- | Raptor | Software Junkies | 10 | 18-12-2004 14:41 |
| Avatar | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-07-2004 22:01 |
| Waar komt jouw nickname/avatar eigenlijk vandaan? | Spike | Area 1337 | 96 | 30-05-2004 17:22 |
| het en toen verhaal | whocarez | Area 1337 | 184 | 9-09-2003 21:10 |