Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-09-2003, 12:22   #31 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

al mn leech stuff staat in een 128bit incriptie van steganos(ook geleechd :P)laat ze maar mn schijf kraken
blackgoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 13:09   #32 (permalink)

Standaard

Ok downloaden is misschien niet helemaal legaal, maar die cd prijzen zo hoog houden slaat compleet nergens op! In het buitenland kosten cd's LEGAAL $10 a $15. Ik snap niet dat het dan in nederland dan ongeveer dubbel zo duur moet zijn. En tuurlijk koop je eerder een cd als de prijzen van die krengen niet zo duur zijn, je krijgt een mooi doosje met boekje erbij enzo. Dan wordt het weer de moeite waard om cd's te kopen. Dus het enigste wat de muziekindustrie in Nederland doet is zichzelf tegenwerken. En die over flauwekul over muziekanten die al dat geld mislopen. Ze wonen in de dikste huizen en hebben zoveel geld waar een casejunk nog niet van durft te dromen.
En dat ze dan zo'n meisje gaan aanklagen is gewoon zielig, krijgen ze de magnaten niet compleet plat zoals kazaa enzo gaan ze kleine meisjes pesten.
AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix
Pietjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 14:45   #33 (permalink)

Standaard

Ik haal mijn muziek meestal van de radio, kunnen ze niet traceren ( Muhahaha)
Daniël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 17:00   #34 (permalink)

Standaard

http://www.tweakers.net/nieuws/28684
^ Kijk dat is nou nog eens cool!
een P2P baas die de boete van dat kleine meisje betaald

http://www.tweakers.net/nieuws/28687
^ nog beter! de RIAA die de pineut is!
ze hebben iets niet vertelt bij het amnestieprogramma van hen, en daar worden ze nu zelf op gepakt!! muhahaha
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 17:31   #35 (permalink)

Standaard

Maar de RIAA is ook in overtreding, volgens art. 245 van het wetboek van strafrecht is het pakken van kleine meisjes verboden !

namelijlk

Art. 245
- 1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
- 2. Vervolging heeft, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Tot de klacht bedoeld in het tweede lid is naast de wettelijke vertegenwoordiger in burgerlijke zaken, bedoeld in artikel 65, eerste lid , tevens bevoegd de raad voor de kinderbescherming.
- 4. In afwijking van het bepaalde in de artikelen 64 tot en met 66 is degene ten aanzien van wie het feit is gepleegd te allen tijde tot de klacht gerechtigd, in dier voege dat de termijn gedurende welke de klacht kan worden ingediend eindigt op de dag waarop de verjaringstermijn, bedoeld in artikel 70 , eindigt.

:P
Oud 11-09-2003, 17:33   #36 (permalink)

Standaard

Lampje, ben jij in een melige bui vandaag ofzo? :P
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2003, 17:40   #37 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FireWurX
Lampje, ben jij in een melige bui vandaag ofzo? :P
Haha, met ZO'N topictitle kun je verwachten dat lampje met z'n altijd schuine gedachtes op een gegeven moment een opmerking maakt.

Btw nog wel een leuke:

KPN INTRODUCEERD NAAMBELLEN:

Geen spoed, wel politie -> 0900-TUIG -> 09008844 :P
Oud 11-09-2003, 22:51   #38 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampje
Maar de RIAA is ook in overtreding, volgens art. 245 van het wetboek van strafrecht is het pakken van kleine meisjes verboden !

namelijlk

Art. 245
- 1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
- 2. Vervolging heeft, buiten de gevallen van de artikelen 248 en 249 , niet plaats dan op klacht.
- 3. Tot de klacht bedoeld in het tweede lid is naast de wettelijke vertegenwoordiger in burgerlijke zaken, bedoeld in artikel 65, eerste lid , tevens bevoegd de raad voor de kinderbescherming.
- 4. In afwijking van het bepaalde in de artikelen 64 tot en met 66 is degene ten aanzien van wie het feit is gepleegd te allen tijde tot de klacht gerechtigd, in dier voege dat de termijn gedurende welke de klacht kan worden ingediend eindigt op de dag waarop de verjaringstermijn, bedoeld in artikel 70 , eindigt.

:P
de RIAA zal wel gedacht hebben van: rijg een kleuter aan je leuter... zieke pedo's :P
Oud 13-09-2003, 21:07   #39 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Widow Maker
Vanaf 18 jaar vind ik dat je daar iemand op kan pakken, kijk ik liuster veel muziek maar als die CD's iets van 20 euro kosten van koop ik ze echt niet dus dat de RIAA of weet ik veel wie die denken van elke gedownloadde MP3 is geldverlies, koeienschijt!!

Daarnaast belazeren ze ons al jaaaaaaaaaren, sinds de LP kwam ongeveer, en nu ist paybay time en dan gaan zij opeens lopen kloten? Echt, die gasten sporen niet.
helemaal mee eens... maar als ze idd nou eens mensen vanaf 18 jaar zouden pakken wist ik het wel... nu nog downloaden alsof je leven ervan afhangt :P:P

maar inderdaad P2P voorkomen ze toch nooit meer.. dan moeten ze een cdtje is verlagen naar 7,5 euro.. wedden dat direct de MP3 wereld een stuk minder draait...

de tarieven van tegenwoordig zijn gewoon niet normaal... voor wat ik voor een orginele cd betaal kan ik ook 200 mp3's binnen halen.. ik bedoel dat is gewoon waanzin...

There is ONE DJ to rule them all !!
DJD xtreem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-09-2003, 16:08   #40 (permalink)

Standaard

als cdees normaal iets van 20 eurie/dollar kosten, waarom kunnen ze die prijzen van cd's dan in usa verlagen naar 13$? en waarschijnlijk maken ze er nu nog steeds winst op... dus hebben ze al die tijd (en hier in holland nog steeds) 7 dollar teveel berekent!!
vind je het gek dat iedereen illigaal download... en volgens mij kopen nu steeds minder mensen complete albums, eerder downen ze een paar liedjes van het album dat ze goed vinden...
Oud 16-09-2003, 18:34   #41 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Stallone
Maar ook dan is het niet eerlijk als dat meisje 2000 dollar moet betalen
er zijn eerder mensen in amerika beboet voor mp3's en die moesten 3000 dollar per mp3 betalen
Wat is er dan zo anders aan leeftijd, ouders zijn toch altijd verantwoordelijk of niet?
ik zeg niet dat dat meisje ook voor zoveel beboet moet worden maar ik bedoel dat het hard is als je voor 3000 per mp3 beboet wordt terwijl als je zegt dat je kind het deed je in totaal maar 2000 hoeft te betalen all in
http://www.tweakers.net/nieuws/28663?&niv=1
3000 per mp3??? dan wordt t hier 1275x3000=3825000
jah doei....
dat ze bij de riaa maar WERK gaan zoeken....
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kleine moederborden defecto Hardware Junkies 11 12-06-2005 21:21
Wat kleine dingetjes Ragon CaseJunkies Support en Feedback 3 4-02-2005 20:52
PC pakt geen CD spelers Dennis Hardware Junkies 13 11-01-2004 17:38
Pc pakt de videokaart drivers niet Pietjuh Hardware Junkies 4 14-12-2003 19:18
Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes Hermanator Casemod Junkies 437 15-10-2003 18:57

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.