| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Dikke zooi is het, maar vind je het gek cds kosten ca 20 euro, terwijl ik hier gewoon in mijn stoel kan blijven zitten en met mijn luie reet binnen een x aantal minuten de zelfde cd kan downloaden, ik heb ook wel wat legaale cds maar alleen omdat ik die band über goed vind.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
die worden er alleen maar rijker op. denk je dat de artiesten hier iets mee opschieten? PHAT CHANCE!! die krijgen hooguit 0.1% van de nettowinst op die rechtzaken. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| okej mijn mening (yeah beware!!! )- de cd is gewoon veel te duur, kijkend naar de productiekosten en de omzet zit daar een heel grote winstmarge tussen, denk aan zon 75 % van de koopprijs - ik vind het helemaal geen punt om cd's te kopen, maar niet zo duur, als een cd bv 10 euro was stonden er hier geen gekopieerde voorkantjes - muziekproducenten, artiesten en de platenmaatschappijen verdienen miljoenen aan deze handel.... bv: ik heet jommai.. ik veroorzaak 1 hype en het geld stroomt meteen binnen.. zowel artiesten als al die mensen eromheen krijgen gewoonweg veel te veel geld voor wat ze doen.... ow en jaa het is allemaal zoooo zwaar dat artiestenleven.. guess what.. een gewoon leven ook! alleen wij krijgen geen miljoenen voor een handtekeningen sessie - het gepeupel, volk, massa heeft altijd een wrok gehad tegen mensen die veel verdienen, denk aan de grote bazen.. we willen allemaal dat hun loon daalt en we zijn pissig over het regeringsbeleid.. illegaal dlen is DE manier (misschien beseffen we dat niet, maar zal het vast en zeker onbewust optreden) om alle grote omes es lekker flink hard te naaien - de riaa is trouwens zelf een best aardig verdienend bedrijf, en het gemiddelde loon daar is niet mis.. ook nog willen ze zo sociaal overkomen door de slechte leechers en gemene kleine tweakers aan te pakken omdat ze duivelse practijken begaan, maare... wie vangt het geld? juist... - wat ik wel ff moet zeggen.. ik sta in voor de gevolgen van mijn dl sessies, en in feite is de riaa gewoon hardstikke legaal bezig.. ze doen het alleen gewoon zoo naai! zo nick
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Mooie speech Huur jamai in voor 20 minuten en je moet 9000 euro lappen http://www.omroeptholen.nl/~actua/dinsdag/dinsdag.htm Iets boven de midden op de pagina staat het
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #23 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
(ik doel dus op schoolnerds en computernerds, ik ben een appart brouwsel genaamd Metal-Nerd) | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| kleding? mijn mening over kleding... - H&M roelt... goedkope en mooie kleding - de zeg maar aantrekkelijke merken, voortaan aangeduid als AM, bestaande uit gsus g-star levi armani enz.. zijn te duur voor de gemiddelde consument - een rekensommetje leert ons dat een gemiddelde scholier van ongeveer 16 jaar zon 50 a 60 euro kleedgeld ontvangt.. nu een prijslijstje van door veel jongeren gedragen kleding..: - broeken ongeveer 80 a 100 euro - shirts 40 euro - schoenen 80 a 100 euro dit betekent dus dat voor veel mensen dit alleen betaalbaar is als je een baantje hebt.. - vrij absurt, maar omdat veel mensen nog aan het modieuze gevoel willen bijdragen en er goed bijlopen (wat ook anders kan), gewoonweg bij de meute horen (neej ik ben niet alternatief) - het valt erg te vergelijken met cd's.. te duur en in dit geval de winkels en producenten verdienen er veel mee... niet de ontwerpers (ik ken nl een ontwerper van gsus in nederland (jaa dit levert gratis gsus op)) het verschil is alleen dat nu de mensen geen andere manier hebben om goedkoop toch eht goede te hebben, en door groepsdruk (ja het is z koopt men dit toch..- dan ook nog heel vervelend.. de euro iedereen kent het wel.. blablablaaaat prijzen 20% omhoog omdat de overheid leuk en aardig internationaal en multicultureel over wilt komen - dan de prijsopdrijving van de winkels zelf.. het is een grote naaiboel daar.. er wordt gedacht van: hey ik maak mijn exclusieve kleding lekker duur, en omdat er een mooi labeltje in de kraag zit koopt men het... - dan het meest absurte.. de overheid.. het idee van die mensen om accijnen te gaan heffen op kleding.. hoe halen die bruinwerkers het in hun hoofd (neej ik ben niet homofobisch) zo nick
__________________ --> ScrolllocK <-- |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
| als ze zoiets maken wat aple heeft gedaan onbeperkt downloaden voor b.v. 10 /20 eruo per maand niet meer anders trekt het geen mensen dan zijn ze van dit probleem af en bovendien wat lopen ze nou te zeuren weetje hoeveel miljoenen ze nog winst maken per jaarze maken echt geen verlies ff reageren op nick het klopt het is allemaal achterlijk duur ja als je b.v. gewoon nike are max clasics haalt dat zijn toch heel gewoone schoene vind ik en dat kost gewoon 140eurotjes en dan nog wat die retelikers in de politiek vind dat het slecht gaat vind ik niet gek met deze prijzen als jij zoveel moet betalen voor bijna niks gewoon een cd'tje wat steld dat nou voor productiekosten uhhhh 0.05 euro meschien het zal echt niet meer zijn hoor oke een beetje rechten 4 euro erbij dan kost die cd hu 4.05 en je betaald meestal ik teminste vaak wel 25 euro ownee ik download dus ik betaal niks |
|
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 augustus 2003 Locatie: Hilversum
| Universal verlaagt in Noord Amerika (waar de cd priijzen toch al veel lager zijn, BTW daarbetalen wij in Europa voor!!) maar in Nederland gaan ze dit voorbeeld niet volgen! Dom, dom en nog eens dom. In Nederland is downloaden van muziek legaal (voor eigen gebruik bla bla). Wil je nog een beetje inkomsten houden VERLAAG DE PRIJZEN!!! En nog wat: Schuif ook niet alles op downloaders af, jullie concurreren met jezelf: DVD!!! En waarom zijn een hoop DVD's goedkoper dan cd's? Die films kosten zeker niks om te maken. Stelletje @#&%@# (|2@]Y[ krijgt pilletje van vriendin) .............. ........... ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| even kort een paar dingen waar ik ff mn gal over kwijt moet: - een 12 jarig kind een boete geven van $2000 is niet alleen ijskoud, maar ook te gek voor woorden - de prijzen voor CD's (en imho ook CD-ROM) worden kunstmatig hoog gehouden - er zal altijd worden geleeched, vroeger al, (nooit van BBS gehoord?) nu nog, en morgen nog steeds zonder dat er een goed alternatief geboden wordt - onwil? u decide... - dit soort heksenjachten zal het downen van mp3 nog meer in de duistere hoeken van het internet drukken, waar zelfs de RIAA geen zicht meer op zal hebben - fuck RIAA, fuck BSA, fuck stichting Brein... waar jullie mee bezig zijn is ronduit hypocriet, want van het deel dat download KOOPT OOK EEN DEEL EERLIJK HET PRODUCT! (inclusief ondergetekende) en het deel dat dat niet doet, pakken ze hooguit enkelen eruit... zow.. ff gegald... ik mijdt zowiezo de populaire P2P progjes, en ik zit nu op dit moment lekker mn hdd te vullen met illegale zooi @ 50K/sec... RIAA, tis maar ff dat je het weet :P als je de consument naait, naait de consument terug... simple as that... FiXeL |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| elke nacht voordat ik ga slapen lig ik lang in m'n bed te woelen uit angst dat ik plots gewekt wordt door het geluid van blaffende honden en helicopters boven m'n huis, er klinkt een luide knal en m'n voordeur vliegt eruit en hoor zeker 50 man m'n trap op stormen en enkele komen aan een koord dwars door m'n ramen naar binnen, ik krijg meteen tig lopen van shotguns op me gericht en wordt met geweld uit m'n bed getild en geboeid afgevoerd onder het toeziend oog van m'n totaal overstuur zijnde vrouw en kind die stevig in bedwang worden gehouden door de mannen in het zwart. Mijn god, had ik dat mp3-tje van frans bauer maar nooit gedownload, ik zal het daglicht nooit meer zien..... ik vindt het niet eerlijk, de cokedealer twee huizen verderop had gewoon een brief gekregen met de vraag of hij alstublieft niet meer wilde dealen na zonsondergang omdat sommige mensen dat vervelend vonden. Maar ja, ik heb dan wel iets héél ergs gedaan, ik het een mp3-tje gedownload !!! Gelukkig kennen we in nederland nog geen doodstraf anders was het voorbij geweest .........
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| lekker dan lampje , mooie beschrijving ![]() ik begrijp idd niet dat ze mensen gaan pakken, je kan mij niet vertellen dat bij balkenende thuis niet wordt gedownload :P laat stichting Brein daar maar eens langs gaan ![]() over de situatie hier: ik heb 200GB aan geleechte zooi, en nog iets van 10 van het net, boeiuh, laat ze maar komen :P, de boete is vast goedkoper dan dat ik het allemaal had gekocht :P over het meisje in de US: ik denk niet dat de IRAA van tevoren wist dat het een meisje van 12 betrof, daar komen ze denk ik pas achter als de brief al verzonden is, zo niet: $*&^$*&^$#*@^$ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kleine moederborden | defecto | Hardware Junkies | 11 | 12-06-2005 21:21 |
| Wat kleine dingetjes | Ragon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-02-2005 20:52 |
| PC pakt geen CD spelers | Dennis | Hardware Junkies | 13 | 11-01-2004 17:38 |
| Pc pakt de videokaart drivers niet | Pietjuh | Hardware Junkies | 4 | 14-12-2003 19:18 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 18:57 |