| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Iedereen heeft wel eens een domme opmerking voorbij horen komen,post ze hier om ff de lachspieren te trainen. Ik trap af: Een jongen uit mijn klas denkt altijd heel slim te zijn en weet alles van computers, zegt hij. Maakt hij de case open en zegt: "hahaha, hier zit geen eens een processor in" Steekt er heel groot een Pentium 2 boxed uit ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| een maat van mij heeft nog redelijk ouwe pc staan en wil dus altijd red alert 1 of warcraft 2 spelen op een lan... hij zegt dan dat dat manze spellen zijn, maar eigelijk kan hij geen betere draaien... (leuk detail, ik kan red alert enzo al niet eens meer draaien op mijn pc!)
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| deze las ik op dit forum Citaat:
| |
| |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() | ||
| |
| | #6 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
ok, van de tekst klopt geen f*ck... Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |||
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Ok deze gaat dus ff niet over pc`s maar over sex ![]() Deze heb ik gelezen in een van de Fok forums: Je hebt van die dames die geil worden van schelden tijdens de daad, Nu zegt zo`n grietje dus tegen dr vriend "zeg eens wat vies tegen me" dus die jongen zegt in blinde paniek: Frikandel met pindakaas ![]() Tjsa.. volgens mij voel je je daarna wel een beetje klote ![]()
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| @ msn.... khad in mn naam staan: bussen zuigen.... (want khad geen overstap mogelijkheid meer op zondagavond half 11 >o >D ) zei n vriend van me zo heel droog: bussen rijden..... en ook: de ns verklaart het volgende: onze treinen rijden niet op tijd maar op rails ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ok mijn pa en ma zaten naar zo'n tv reclame te kijken over die mobilie telefoons met ingebouwde camera. Ze zeggen tegen elkaar dat die dingen mooi zijn en leuk etc. Zegt me pa opeens: Ik snap niet dat pc's nog steeds van die grote lompe dingen zijn! dat moet toch makkelijk net zo klein als zo'n mobieltje kunnen! tja, nou wil mijn pa graag ze gelijk halen dus ik hield alleen maar ff me hd omhoog (was met me pc bezig, en me pa weet nog net hoe een HD eruit ziet) begint ie meteen alweer dat ik dom ben en er niks van weet en dat het volgend HEM makkelijk moet passen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| |